vsm puur mama EN el mare (speciaal rondom de zwangerschap)?

Discussion in 'Zwangerschap' started by sung, Feb 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sung

sung Actief lid

Oct 19, 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    Hallo meiden,
    ik heb gelezen dat vsm puur mama een goede ondersteuning is tijdens de zwangerschap. Deze tabletten neem ik nu al en tijd in.
    Nu heb ik ook gelezen dat omega (visolie) ook erg belangrijk is tijdens de zwangerschap. Maar dat zit weer niet in vsm.
    Ik heb nu ook el mare (speciaal rondom de zwangerschap) gekocht.
    Kan ik dit gecombineerd slikken, of krijg ik dan teveel binnen (wat mij opzich logisch lijkt).
    Of moet ik alleen omega3 vetzuren halen, niet speciaal voor de zwangerschap, zodat ik vsm kan blijven nemen?
    Of dag om dag?
    Ik hoor het graag!

2. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    je kan ook 2x in de week een vet visje eten.... krijg je ook omega binnen

3. sung

sung Actief lid

Oct 19, 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    zoals...lekkerbekje, kibbeling ofzo?
    vind vis wel erg lekker namelijk.

4. Mooni

Mooni Actief lid

Oct 12, 2007
    316
    0
    0
    Een haring is het beste lijkt mij!

Of een broodje makreel (mag dat trouwens?)

5. sung

sung Actief lid

Oct 19, 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    ik zou het niet weten...ik zal een dezer dagen eens een lijst uitprinten met wat ik allemaal niet mag. dat is best veel...je moet er wat voor over hebben :D

6. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    uhm maandag bij de VK geweest en die vertelde het... Haring, makreel, forel, sardientjes, zeewolf, zeeduivel en zalm zijn vette vissen

7. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik geloof wel dat wij makreel mogen hebben, was laatst bij de visboer die had een lijst van wat we wel en niet mogen hebben, makreel stond bij de dingen die wel mogen :) en haring is ook erg lekker hoor :) Ik probeer ook minstens 2x per week vis te eten...

8. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    dat zeg ik toch ;) Haring, makreel, forel, sardientjes, zeewolf, zeeduivel en zalm zijn visjes die erg goed voor "ons zwangere vrouwen" zijn :D

9. sung

sung Actief lid

Oct 19, 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    haha, ik vind het niet erg. mijn vriend wel. vooral als ik haring heb gegeten kan er geen kusje meer af :D

10. Etos heeft een vitamine preparaat voor als je zwanger bent incl. visolie. Die gebruik ik zelf ook, erg tevreden over.

11. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @sung ieuw nee vind je het gek, mijn ventje is ook helemaal haringgeil nou echt geen kusje voor hem meer die dag hahaha

12. bientje

bientje Actief lid

Nov 21, 2006
    255
    0
    0
    Oh ik zou willen dat ik haring lekker vond, maar ik krijg het echt niet weg!

Geef mij maar kibbelingen en lekker bekjes, maar die vallen dan weer niet onder de vette vis...moet toch maar eens wat anders proberen lees ik hier.

Share This Page