Paroxetine

Discussie in 'Gezondheid' gestart door marline1983, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey meiden

ik ben gister naar de huisarts geweest en blijk dat ik zwaar depresief ben
    nu heb ik deze medicijnen gekregen enmoet met eenm maatschappelijk werker praten
    nu is mijn vraag wie heeft deze medicatie ook en hoelang duurde het voordat je wat merkte en heb je veel bijwerkingen gehad?

groetjes marline

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik heb het greslikt voor ik zwanger was,ben ermee gestopt toen ik zwanger was en dat hoorde
    als je info van mij zelf wilt,qua ervaringen,mag je me altijd pb,en hoor ;)

3. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    ja,ik heb het ook gehad voordat ik zwanger was.
    Bij mij duurde het ongeveer 4 weken voordat ik wat resultaat kreeg .
    Niet heel veel bijwerkingen gehad,alleen droge mond en geen zin meer in sex

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ok dank je wel

5. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    ik heb ze ook geslikt een paar jaar lang! Bij mij begonnen ze snel te werken en was hyperdepiep en megavrolijk. Echt overdreven gewoon! Verder niet echt opvallende bijwerkingen gehad. Idd minder zin in seks.
    Daarna zakte dat iets af. Ben er nu sinds een week helemaal vanaf, omdat ik zwanger ben en ik moet zeggen dat het hartstikke goed gaat. Was al heel lang aan het afbouwen!

6. KristaB

KristaB Actief lid

27 jan 2009
    475
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb het bijna 2 jaar gebruikt,