Eitje aan de kant van dichte eileider

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hailey2016, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Vandaag moest ik weer naar het ziekenhuis voor de echografie en deze maand zat er maar 1 groot eitje maar helaas pindakaas aan de rechter kant.. (die is verstopt/dicht)

Wie herkent dit? en is toch zwanger geraakt ondanks dat het eitje "verkeerd" zat..
    Ik ben heel erg teleurgesteld in me lichaam (alweer..) en voor mijn gevoel gaat het deze maand toch niks meer worden..
    Zaad van me partner is ook niet heel erg sterk naar mijn idee,eerste iui 3 miljoen en tweede 5miljoen maar ik lees verhalen van andere over 93 miljoen na dat het is opgewekt..

Mijn gevoel zegt zo onwijs sterk dat wij over 3 maanden het ivf of icsi traject in gaan..ik ben zo bang..

Wie o wie heeft positieve verhalen voor ons?

Liefs x

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Hier een positief verhaal! Een BBZ gehad in mijn rechter eileider en die is daardoor helaas samen met het vruchtje verwijderd.

Toch ben ik zwanger geworden van een eisprong op rechts, dat weet ik zeker omdat ik die ronde werd gevolgd door middel van echo’s. Het resultaat, een lief klein meisje, ligt op dit moment aan mijn borst te drinken ;).

Het kan dus echt! Hopelijk ben je snel zwanger en blijven ivf en icsi jullie bespaard.

Hailey2016 vindt dit leuk.
  3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Hier is mijn linkereierstok verkleefd + eileider niet doorgankelijk. Bij de zwangerschap van mijn dochter is de eisprong aan de linkerkant geweest. Het kan dus wel degelijk.

Ik duim voor je!

Hailey2016 vindt dit leuk.
  4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Wanneer is je NOD? Ben benieuwd hoe het afloopt voor je. Ik ga duimen!

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.880
    113
    Noord-Holland
    hier ook zwanger over rechts waar de eileider is verwijderd. en links is verkleefd en kapot. dus hoe? geen idee ze stonden voor een raadsel maar ze is bijna 3 nu :)
    het kan echt! houd hoop hoe moeilijk ook

Deel Deze Pagina