@vriendlief: Ja ik heb nu een zoontje..En ik denk dat hij het heel leuk zal vinden om een grote broer te zijn. Ik heb nu nog niet echt een hele dikke buik maar hij weet me buik anders heel goed te vinden en gaat er dan kusjes op geven en zegt hij baby lief !! Schattig toch! En neej ik weet nog niet wat het word ik heb 31/7 een 20 weken echo en dan hoor ik als het mee zit het geslacht! Ik ben benieuwd hoe ver je nu bent, spannend zeg..Nog even geduld dus. Je kan dus makkelijk een week of 9 a 8 zwanger zijn...
Jeej: okee daar is idd geen peil op te trekken dus Mamma_ Rose: Dat is wel schattig dat je zoontje dat doet.... Hopelijk hoor je de 31ste het geslacht. Ik denk idd dat ik ook als ik naar de vk moet 8 of 9 weken ben maar bij mijn vorige zwangerschap dat ik ook dat ik 8 was maar op de echo was ik nog maar 6 dit is wel een mk geworden en het kindje groeide niet goed dus zal daar ook wel mee te maken hebben maar als ik de 22 juli al 9 weken ben dan schiet het al lekker op. We zeggen dit keer namelijk nog niks tegen de familie omdat we dat vorige keer dus wel hadden gedaan maar toen alles fout ging!
Ja wij hopen het ook echt! Erg spannend allemaal.. En voor jouw ook, dat voelt dan nog zo ver weg he.. de 22 ste..? Hoe voel je je de laatste dagen? Liefs
je duurt echt nog super lang wachten.... is ook best lang! Ik voel me over het algemeen wel goed ik ben wel met vlagen misselijk en als ik te snel opsta word ik duizelig weet niet of dit hoort maar had vandaag geenlast anders bel ik de vk even.... Bij de vorige zwangerschap was ik helemaal niet misselijk of iets dus ik hoop dat dit een goed teken is...! Het is trouwens wel leuk dat er 2 jaar tussen je zoon en de nieuwe baby komt... 17 weken schiet ook al lekker op begint je buik al een beetje te groeien en de hormonen alweer wat te liggen of komen er weer nieuwe kwaaltjes bij?
Ja he..de dagen gaan dan zo langzaam voorbij. En zeker, niet te weinig en niet teveel ruimte er tussen. Nog net zo dat ze met elkaar op leeftijd zitten en samen kunnen spelen later. En tja, me kwalen zijn niks afgezakt. Ik heb vanaf het begin mezelf ziek zwak en misselijk gevoelt, en helaas heb ik dat nog steeds! En tja me hormonen, spelen ook helaas nog steeds een grote rol... Misschien kan je mee kletsen op het topic.. hoe gelukkig ben jij? Ik weet niet of je die 1 2 3 kan vinden.. Maar daar klets ik ook. En zijn best veel mensen...Misschien ook wat voor jou? Liefs
nee ik zeg het fout .. Op ben jij echt gelukkig. en bij december 2009 mama's maar ja daar heb je niet echt wat aan want dat zal je niet worden...haha
nee daar zat ik wel eerst maarja toen kreeg ik die mk dus dan is het al een stuk minder leuk om daar te praten ik ga wel even kijken bij Ben jij echt gelukkig dan zien we elkaar daar wel weeer af en toe