Hallo allemaal, Waarschijnlijk heb ik/krijg ik een miskraam. Vanavond met het naar de wc gaan verloor ik een druppeltje bloed. IK zat hier best over in. Nu 1,5 uur later verlies ik helder rood bloed. Maar nog geen krampen. Wat denken jullie? Een verdrietige mariel
het hoeft niets te betekenen dat je bloed verliest. Verlies je veel bloed? Het kan zijn dat er een adertje gesprongen is o.i.d. Maar ik raad je zeker aan om de vk te bellen morgen voor je eigen gerustheid.
het ligt er aan hoeveel bloedverlies je hebt... ik had met 4 +2 best veel bloedverlies(1-2 maandverbandjes vol), maar volgens de vk was het een innestelingsbloeding, het duurde ook maar 2 dagen... helaas is het uiteindelijk toch nog mis gegaan, maar dat had daar niets mee te maken volgens de gyn. ik hoop voor je dat het meevalt, en dat het niet doorzet... morgen maar even je vk bellen! sterkte!
ik had bij mijn vorige zwangerschap enorm veel bloedverlies wel een week lang echt dat de druppels in de pot vielen en maakt me natuurlijk enorme zorgen maar mijn zoontje word 19 juli 4 jaar dus het hoeft niks te betekenen zolang je geen krampen hebt denk ik niet dat het een miskraam is, maar ik zou wel even de vk bellen !
Hallo allemaal, Heb vannacht de verloskundige nog gebeld en net weer even. Ben blij dat er zulke mensen bestaan. Het bloedverlies is toch wel iets minder geworden. Heb ook nog steeds geen krampen. Mijn moeder heeft het met mij ook gehad vertelde ze. Zo erg bloedverlies dat ze dachten dat het fout zou gaan. Maar ik ben er uitindelijk ook gekomen. Ik heb ook geen idee wat mijn gevoel zegt of het goed of fout zit. Het lijkt wel of ik dat uitgeschakeld heb. Raar zo'n lichaam. Liefs Mariel
Hey. Het bloedverlies is gestopt gelukkig. Heb mijn vk hier over gesproken en die zei dat het of een gesprongen adertje kan zijn, of een innestelingsbloeding. Ik hou de moed erin. Heb ook nog steeds pijnlijke borsten en ben eigenlijk alleenmaar misselijker geworden. Ik krijg alleen niet eerder een echo dan over 3 weken. En dat vind ik erg jammer. Je wilt toch die bevestiging hebben dat het allemaal goed zit.