Hoi dames, Heeft iemand ervaring met ansemilla bloem en hier een korte cyclus mee gekregen? Ik heb ervaring met teunisbloemolie, tarwekiemolie en zwanger worden capsules van de etos. Bij mijn vorige zwangerschappen hielpen ze perfect, maar zit nu alweer op een cyclus van meer dan 40 dagen. Nu las ik dat ansemilla bloem kon helpen bij het krijgen van een regelmatige cyclus, dus benieuwd als er meiden met ervaring zijn!
Ik heb er persoonlijk geen ervaringen mee, maar dacht dat dat alleen voor ongemakken voorafgaand aan de menstruatie was... Hielp teunisbloem niet? Want daar lees ik een hoop over wat betreft het verkorten van de cyclus. Ik gebruik zelf tarwekiemolie en heb een hele regelmatige cyclus van 27 dagen.
Teunisbloemolie gebruik ik tot aan mijn ei en dan tarwekiemolie. Dit is een aantal cyclussen goed gegaan, maar deze maand had ik een cyclus van 47 dagen en mijn temperatuur bleef schommelen. Gewoon geen touw aan vast te knopen. Blijf het gewoon slikkende, maar las op internet dat ansemilla ook hielp voor een regelmatige cyclus alleen je vind geen ervaringen terug.