hoe groot is de kans, reality check nodig :-)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noelle84, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    hoi meiden

ik lees al een tijdje mee op dit forum en af en toe reageer ik ook eens, maar nu heb ik even jullie hulp/ reality check nodig.
    zal proberen kort mijn situatie uit leggen.

mijn man en ik zijn nu een jaar bezig, ookal onderzoeken gehad bij mezelf en man (vanwege moeder en oma vervroegd in overgang) alles zag er goed uit bij mij, HSG gehad en bloedonderzoeken plus folikel metingen. zaad van ML was goed qua beweeghlijkheid, wel iets minder volume/ aantal maar 42% kans op zelf zwanger worden binnen een jaar, in april hoeven we pas terug naar fertiliteits arts.

afgelopen 18 december knaller ovulatie test gehad, verwachtte menstruatie was 3 januari. (cyclus van 27/28 dagen).
    31 december zwangerschapstest gedaan van KV2v5, dacht wat te zien, man niet en jullie ook niet :) daarom early test gedaan, dit vanwege oud en nieuw en het wel of niet kunnen borrelen. negatief! daarna 2 behoorlijke steken in BM en na plassen, flinke (sorry) klodder bruin verlies. dacht nu gaat menstruatie doorzetten, maar niet dus.
    1 januari flink menstruatie pijn, meer dan anders en later op de dag menstruatie. veel krampen, relatief weinig bloed. eerste instantie oud/ donker bloed daarna helder. krampen bleven het zelfde, maar 3 januari was het alweer klaar met bloedingen. wel af en toe met afvegen wat oud bloed en 4 januari was dat ook klaar.

sinds 2 januari grieperig, geen koorts wel misselijk hoofdpijn enz. nu vandaag ook misselijk, geen eetlust en vermoeid maar niet kunnen slapen. ben ook bizar emotioneel en ineens bedacht ik me:
    zou ik dan toch zwanger zijn? verstandelijk weet ik dat het eigenlijk niet kan, heb ook alweer ovu testen gedaan om ei te bepalen, maar die zijn negatief (heb hier gelezen dat die eigenlijk altijd positief zijn bij zwangerschap).
    ik weet dat jullie geen glazen bol hebben en dat testen alleen uitsluitsel geven, maar ik heb er nog maar 1 een duurdere van de drogist gewoon. wil deze ook eigenlijk niet gebruiken, omdat ik het zonde vind van het geld.

daarom dus mijn vraag: is de kans op een zwangerschap realistisch en moet ik wel testen of is de kans zo klein en moet ik wachten op mijn volgende ms?

sorry voor het lange verhaal en bedankt voor het lezen!

liefs

2. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ik heb ook een bloeding gehad dacht mijn menstruatie gehad te hebben maar was innesteling

Heb dit bij mijn andere e nooit gehad

En er zijn genoeg mensen die mentrueren tijdens de zwangerschaP

Ik zou toch even testen desnoods morgen haal je action of kv die vind ik beste 2 voor 5 euro

Heel veel succes en hopelijk snel zwanger

3. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Is er geen supermarkt meer bij je in de buurt? Mocht je erg graag willen testen... Jumbo verkoopt ze geloof ik.

Ik zou zelf een weekje wachten. Kan van alles zijn. En zolang niets zeer is, is alles mogelijk!

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Sla gewoon wat goedkope testen in van Kruidvat.
    Snap het nooit zo goed om op het forum te vragen of zwanger zijn mogelijk is, terwijl alleen een test daar uitsluitsel over kan geven.

5. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Misschien moet je even lezen madelie, zeg heel duidelijk dat ik weet dat jullie geen glazen bol hebben maar dat ik even een check nodig heb of ik serieus kans maak op een zwangerschap of dat ik het me teveel verbeeld...

Andere meiden, bedankt voor jullie info en tips!

6. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Wat verwarrend en spannend meid! Gewoon ff een testje doen, ik hoop dat ie positief is! succes :)

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik heb het goed gelezen. En zeg net als iedereen dus even testen. Bij Kruidvat 2 testen voor 5 euro.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Helaas zegt de hoeveelheid bloed niet altijd alles. Maar om zeker te zijn zou ik morgenvroeg even testen. Dan weet je het zeker :)

9. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Zal het ondanks negatieve ovu testen toch kunnen duiden op zwangerschap? Ga straks toch een test doen denk ik...

10. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar geen ervaring mee. Geen idee
    hoop voor het beste. En bij twijfel testen idd.

succes

11. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    al getest?

12. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Hihi nee nog niet getest, veel te lichte urine.. maar ik laat het weten hoor! Niets zo vervelend als niet weten hoe een topic eindigt.. :p

13. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Haha ben wel benieuwd

Bij me 3e had ik niet eens door was de pil vergeten mini pil.

En dacht waar komt die misselijkheid vandaan even een testje doen was toen al 2 weken over tijd

Zo zie je maar

En bij me 4e was ik bewust bezig meteen na verwijderen spiraal menstruatie gehad en zwanger

Ik ging op vakantie en had 1 test mee eenmaal daar kon me niet inhouden getest maar heel vaag lijntje

Heb me man wel 3 x op pad gestuurd voor een nieuwe hahaha

Die van kruitvat zijn het beste vind ik 2voor 5 euro

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

bedoel je nu met ovu testen? Die was 18 december.

Als je gewoon ongesteld bent geworden, waar ik vanuit ga ondanks dat je minimaal.bloed had, dan zou hij rond deze tijd weer moeten gaan beginnen met oplopen.

15. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Oké meiden ik heb net getest.. urine was nog niet echt heel geconcentreerd, maar kon niet meer wachten! Zie hier het resultaat...

Bijgevoegde bestanden:

16. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    @bubblez had gisteren ovu test gedaan en die was gewoon negatief, heb hier geleerd dat die positief zijn bij zwangerschap..

17. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Zie ik een lijntje of zie ik verkeerd

18. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Ik zie m ook... word langzaam gek nu Haha! Had ik nu maar tot morgen ochtend gewacht! Zal nog ff foto toevoegen na de tijd dat mocht en ook een uit elkaar gesloopte!

Bijgevoegde bestanden:

19. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Dit is de buiten de tijd test.. net ook ovu test gedaan maar die geeft negatief.

Bijgevoegde bestanden:

20. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Jemig wat gaat de kwaliteit achteruit bij uploaden, op gewone foto is die echt redelijk duidelijk en in het echt helemaal! Ook blauw en even dik... nou morgen horen jullie meer meiden!

Deel Deze Pagina