Zou wel even ochtendurine opvangen en in de koelkast doen of je moet tijdje plas ophouden en dan middag doen Haha ben ook zobenieuwd spannend
Ah lief dat je zo meeleeft! ga ik ook maar doen morgen ochtend het even opvangen en bewaren, vind het echt rete spannend! Heb eigenlijk nooit zulke redelijk duidelijke testen, maar ben wel echt verward als die morgen duidelijk positief is..
Ja ik ken die spanning. Zo irritant dat ze niet meteen knallen dan is er maar 1 nodig Me jongste is nu 9 maanden maar als ik dit zo lees is zo leuk die spanning vantesten net zwanger bevalling Maar eens komt het slaapgebrek en dat is waar ik altijd zo tegen op zie hahahah Vind wel goed zo 4 kids. Is niet eens zo druk Zo lang ik maar aan me nachtrust kom
Lastig hè, als je hoofd niet wilt geloven dat je testen negatief zijn. De wens kan gewoon zo groot zijn. Jouw klachten van hoofdpijn, moeheid, geen eetlust etc, dat was bij mij gewoon griep. Duurde bijna 2 weken. Ik zei al tegen manlief die griep, het is dat er andere dingen nodig zijn om zwanger te raken want anders zou ik je feliciteren. Ben echt 2 weken misselijk geweest en de vorige keer dat ik dat was, was toen ik onze zoon verwachtte
Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.. ik weet inderdaad ergens dat de kans heel klein is! Heb ook alle dagen niet aan zwangerschap gedacht, tot gisteren ineens en ik echt zo meega emotioneel was om iets heel stoms op tv.. Toen pas dacht ik, zou het? Maar nu weet ik nog niets Haha winkel gaat om 12uur open, urine is opgevangen dus wordt vervolgd...
Zojuist een early test gedaan, hadden geen andere bij de appie en hij is negatief! Fijn dat ik nu duidelijkheid heb, was het toch de griep afgelopen week...