Rugpijn en pas zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elegance, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik ben net 5 en een halve week zwanger, maar heb giga rugpijn, onderin mijn rug.. Alleen als ik ga liggen lijkt het af te zwakken. Het doet echt pijn als ik zit, sta loop etc.. heeft iemand van jullie hier ook ervaringen mee?
    En natuurlijk maak ik me bij alles weer veel te veel zorgen..

Groetjes Ele

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik heb ook veel last van mijn rug :(:(
    maar het scheint er bij te horen

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hier nog een.. ik ben ook nog maar 4 en halve week..ik had vorige week zoo erg rugpijn.. ik dacht eg dat ik dood ging.. nu is die pijn wel minder maar nog steeds wel pijn in me rug.. ook veel hoofdpijn

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dan klinkt het alsof het er idd bijhoort.. Ik schrok er eigenlijk wel heel erg van.. vooral omdat ik afgelopen dagen helemaal niet meer misselijk ben geweest.. daarvoor ook trouwens nauwelijks.. maar dan ga je toch weer denken he :S
    Stomme kwaaltjes ook :)

5. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    he jij hebt wel heel vroeg een echo gehad he.. hoe ver was je toen en zagen ze al wat?

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ow loool dat moet ook februari zijn XD whahaha Het wa smij nog niet eerder opgevallen en nog niemand heeft het me gezegd, ik heb het ook pas gisteren veranderd XD Beankt voor de tip, ook al wist je dat nog niet :)
    (dus snel ff veranderen) :)

7. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    ik heb ook rugpijn.
    heb het aan de verloskundige gevraagd die zei ook dat het erbij hoord bij mij komt het ook mede door mijn darmen die drukken tegen mijn rug aan en gaan erg te keer.

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heb er al 2 gehad :oops:
    1 met 4 weken toen zagen we nog neit zo veel alleen een vruchtzakje van 5 mm en afgelopen donderdag heb ik een echo gehad en toen zagen we dat het hartje klopt van ons wondertje

9. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    aaah wat lieff.. ik ben nu dan 4 weken en 5 dagen.. ik ga morgen bellen voor een afspraak.. voor de week van 7/8 weken.. ik ben zo nieuwschierig

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ik had in het begin ook last van rug- en buikpijn, net alsof ik ongesteld moest worden. Ik zat dus ook vaker op het toilet dan toegestaan ;) .

Maar zoals je aan mijn banner kunt zien zegt dat niet altijd wat.

Een lekker warm bad/douche of een rugmassage doet al wonderen.

11. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    had ik ook in het begin, is redelijk weggetrokken alleen als ik lang sta heb ik er last van..

succes!

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dank jullie wel voor jullie lieve reacties :)
    het lucht wel op als je leest niet de enigste te zijn, vandaag had ik wederom gigantische rugpijn :( Ook nog eens een flinke verkoudheid erbij dus kan niet stuk :)
    helaas heeft vanmorgen een warm bad voor mij niet geholpen, hopelijk trekt het snel weg :)

Deel Deze Pagina