20 weken zwanger en zooo lusteloos...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Suzanne1982, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Lieve verloskundigen,

Sinds een paar dagen voel ik me de hele dag erg moe. Ik ga 's avonds om 22.30 uur naar bed en ik slaap bijna iedere dag uit tot 10.00 uur en nog, als ik dan onder de douche vandaan kom heb ik het gevoel dat ik al heel lang niet heb geslapen. Ik eet/drink iedere dag voldoende groente, fruit, vezels en melk e.d. (alles wat een mens nodig heeft, zeg maar). Is er wellicht toch iets dat ik extra kan nemen? Mijn bloedtest was destijds helemaal goed. Gister kreeg ik erg last van mijn keel en hoofdpijn. Het kan dus ook zijn dat ik griep krijg en daar zo moe van ben...

En dan dit: Gisterenmiddag kreeg ik erg last van mijn onderrug (met een warme kruik op mijn rug is de pijn overigens gisteravond ook weer verdwenen). Ik herkende deze zeurende pijn van mijn menstruaties. Waar zou die pijn van kunnen komen? Ik vloei verder niet, heb geen krampen o.i.d. in mijn buik en sinds een kleine twee weken voel ik de kleine ook af en toe en dat wordt alleen maar meer, dus volgens mij doet mijn kindje het verder wel goed (ook volgens mijn verloskundige waar ik twee weken geleden ben geweest).

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Hartelijke groet, Suzanne

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Suzanne,

waarschijnlijk heeft het dan met griep te maken.
    als je zo moe blijft zou ik het even bespreken met je verloskundige op je volgende controle.
    Pijn in je onderrug hoort bij de zwangerschap, kan door de groei komen, ook door verweking van je bekken door de hormonen. Warmte is prima.

Mirjam

Deel Deze Pagina