Hallo Even kort voorstellen. Ik heb een peuterdochter waar we na 5 jaar spontaan zwanger van raakten. In de BV periode zwanger geraakt van de 2de wat helaas een miskraam werd. Nu we weten dat we zwanger kunnen worden toch in augustus 2008 maar de mmm ingegaan tot op heden zonder resultaat. Onze hoop is nu gericht op de HSG in combinatie met Clomid. Ik heb vandaag mij HSG gehad, niet fijn maar vond het goed te doen. Op de 1 of andere manier wou mn baarmoedermond niet goed afsluiten waardoor het vloeistof er steeds uitliep. Na 4 buisjes contrastvloeistof was er te zien dat de rechter eierstok open is en links is twijfelachtig. Dit omdat hij geen druk op de vloeistof kon zetten hierdoor kreeg hij links niet goed in beeld. Dinsdag moet ik naar de gyn voor FM en nadere uitslag HSG. Liefs pcootje
Verder geen napijnen meer gehad van de HSG, aftellen na dinsdag voor de uitslag! Voor mezelf een aantal dingen op een rij gezet en ik ben bang dat ik endomtriose heb ipv (of samen met???) pco. Duimen draaien volop!!!
hoi meid ik wou je even een knuf brengen hoop voor je dat je niet lang de mmm nodig hebt en 2010 een lief wondertje brengt liefs marnat
Vandaag erg gevoelige eileiders, beetje vroeg. Mijn ei is pas met 3 dagen. Voordeel is dat ik ze nu aan beide zijden voel, nu maar hopen dat rechts deze maand groter is dan links.
als ik jou was zal ik wel gaan klussen je weet het nooit he zo ie zo drie keer in de week klussen + als je steken hebt advies van mijn gyn
Mij gyn zegt beginnen op dag 12 en dan op 14 en als je nog zin hebt dag 16 (bij een cyclus van 28 dagen)..... en ik zit vandaag op dag 12 Ik heb ook niet echt steken tis meer een gevoel alsof ze iets door mn eileider proberen te duwen. Dit gevoel heb ik trouwens de hele maand sinds ik clomid gebruik. Toch bedankt voor je tip
graag gedaan kan het dan aan clobid liggen mis even in dat topic vragen of iemand daar ook last van heeft of iemand die je daar kan helpen ik weet niet of je je er druk over maakt maar dan word je rustig misschien hoop je zo geholpen te hebben
Denk wel dat de clomid er iets mee te maken heeft, normaal zonder clomid heb ik dat alleen rond de eisprong. Ik zal dr dinsdag een naar vragen bij de gyn. Wie weet heb ik wel endometriose en zijn de eileiders daarom zo gevoelig. Wordt vervolgd
De eisprong zit er aan te komen, gisteravond voor het naar bed gaan had ik al een beetje slijmverlies, vandaag ook nog. Morgen zit ik op dag 14 en moet ik voor fm, hopelijk zit mn ei er dan nog, dan weet ik in ieder geval aan welke zijde het deze maand zit, rechts geeft namelijk meer hoop dan links.
Vanochtend zijn we weer naar het ziekenhuis geweest. Volgens de gyn zijn beide eileiders wel open na HSG onderzoek. Momenteel heb ik links & rechts een ei van 1.7cm joehoeeee nu maar zien welke er gaat springen en dan volop duimen!!!! Donderdag nogmaals voor controle.
Vanochtend weer naar de gyn geweest. De eitjes waren gesprongen, dit was goed te zien aan het vocht achter de baarmoeder. Baarmoederslijnmvlies was nog verder door gegroeit naar 1,8, de gyn verbaast zich daar telkens weer over hoe dik dat is. Nu 2 weken wachten op wat komen gaat. Bij de volgende cyclus ( die gewoon weg moet blijven:x) mag ik 100mg clomid, op eigen verzoek. Ik moet me dan alleen al voor de eerste FM melden op dag 8.
dat word extra klussen meid. een fm op dag 8? en tja weer wachten wachten daar word je zo moe van he knuf
Haha Marnat, klussen is klaar hoor, geloof dat er nu genoeg rond moet zwemmen Doordat ik de volgende cyclus 100 mg ga slikken wil hij het op tijd controleren ivm mogelijk overstinmulatie. De kans dat het gebeurt is klein, maar voor de zekerheid wil hij het dan alvast bekijken om in te kunnen grijpen indien nodig. Ja joh, het leven bestaat echt uit wachten wachten en nog meer wachten....... maar op een dag wordt het lange wachten beloond hoor!!! Dat moet gewoon!!!
Tuurlijk wordt het beloond ...... pfff praat mezelf ook direct ff moed in nu..... bij de pakken neer gaan zitten kunnen we altijd nog gaan doen he
Even een update van.... van wat ik voel Ik heb nu al een paar dagen een zwaar gevoel in mn buik, vooral savonds voelt het als een baksteen. Sinds gisteren heb ik ook nog eens een knoop op mn maag met een wat weeig gevoel erbij. Ik weet niet meer wat er van te denken, voelen en hopen. Van nature ben ik bekend met pms, nu weet ik dat mn pms erger is sinds ik met hormonen ben begonnen. Erg vervelend omdat die symptomen veel overeen komen met de eerste zwangerschapsverschijnselen. Maar om nu al vanaf 9 dagen voor mn nod met pms fratsen te beginnen daar word ik niet vrolijk van. Hopen op positief een positieve test durf ik niet zo goed meer, bang voor de zoveelste teleurstelling. Dus ik hoop dat dit ophoud ......of nog veel erger wordt, want dan ga ik het weer positiever zien. En mocht ik dan zwanger zijn, dan wil ik wel 9 maand dit rot gevoel houden, maar dan weet ik in ieder geval waarom ik zo voel.
pfffffffffff ik heb een humeur om op te schieten, is dus wel al duidelijk wat er met 2 dagen gaat gebeuren. Bij die gedacht wordt ik alleen maar depri, weer een ronde naar de haaien bah bah bah.
meis niet op geven wie zegt dat de duivels komen je humeur als dat zo is komt die van mij nu ook want ik ben lam en ook niet bepaalt vrolijk. en dan is de mijne wel heel vroeg