Pfff ronde 8......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anita85, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo meiden,

ff een onderwerp voor alle meiden die in ronde 8 zitten. Ben wel benieuwd hoe jullie er mee omgaan en natuurlijk hoe jullie partners er over denken.....

2. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ik zit ook al in ronde 8 hoor dus ik begrijp precies wat je bedoelt.
    ik heb tot ronde 7 elke maand super in spanning gezeten en deze maand hebben vriendlief en ik beslist om er niet zo met bezig te zijn en dat lukt wonder bij wonder redelijk.
    wij gaan voor ons tweede kindje en jij?
    elke maand voel je wel wat en iedere keer die teleurstelling. bah het doet wat met je he.

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ femke32: Wij zijn bezig met onze eerste. Maar wil me er deze maand ook neit zo mee bezig houden. Moet zeggen dat ik net moest kijken wanneer mijn eisprong is omdat ik dat niet eens wist. Normaal had ik dat op alle mogelijke kalenders en agenda's geschreven. Komt het dan komt het anders niet. Tenminste dat probeer ik te denken. Maar vind het een beetje jammer dat het zo lang duurt. Een vriendin zei gister tegen me "als je stopt in mei dan ben je in augustus wel zwanger dan schelen onze kinderen een jaar!!" ik moest me in houden om niet te schreeuwen ik ben gvd al 8 maanden bezig dus je theorie gaat niet op in mijn geval.....ggrrrrr

4. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    dat herken ik ook hahahahahah ( ja ik blijf ook lachen hoor!:D)
    ik ga volgende woensdag alweer op kraamvisite en heb er nog 2 staan...kraamvisites dan he. dus ja gewoon vrolijk zijn en geluk wensen en hopen dat ook wij het over een tijdje weer mogen ontvangen he ...kraamvisites dan he.
    als je voor je eerste gaat is het extra spannend. ik herinner me dat nog hoor. mijn dochter is nu 1,5 jaar maar ik kan je zeggen dat het even spannend blijft voor een tweede. dat had ik noooooooit gedacht. ik dacht dat ik veel relaxter zou zijn maar nee hoor.
    het lukt ons!! echt wel!!!!!!!!!:):)

5. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hallo,

Wij zitten ook in ronde 8. Het ene moment kunnen we er heel goed mee omgaan. En het andere moment bekruipt ons een gevoel van angst. En denkt je wat is er aan de hand dat de zwangerschap uitblijft.

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    idd sammy ik herken het. Ik dacht vorige maand dat ik echt zwanger was en toen werd ik ongesteld. Ik was zo enorm teleur gesteld in mijn lichaam. Had echt zo iets van zelfs zwanger worden kan ik niet....grrr

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij zitten in ronde 14.. wou je even een riem onder het hart steken en laten weten dat ik precies weet hoe je je voelt!!

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow en anita ik zie dat we beide doktersassistente zijn :D wat toevallig....

9. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik over een paar dagen mijn ms krijg dan zit ik ook in ronde 8 helaas. Ik duim nog steeds ervoor dat ik geen rond 8 in hoef te gaan maar ik betwijfel het. Geen spoortje gevoel van zwangerschap... nog 4 tot 6 dagen wachten grrrr
    Pas vanaf gister zijn mijn borsten iets harder geworden en gevoeliger terwijl ik dat normaal gesproken gelijk na mn ei heb. Ik zou niet weten wat dat betekent. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Verder heel af en toe kleine krampjes in mn buik maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik ongi moet worden.

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he hallo ..
    ik weet precies hoe je je voeld..
    ook wij zitten al in maand 11 en ronde 14..
    het is moeilijk maar enige wat je kan doen is afwachtenn
    en hopen op een wonder
    jezelf er niet zo mee bezig houden heeft ook wel zin ..
    soms praat je je dingen gewoon zelf aan
    en heb je elke maand weer een grote teleurstelling !..

ik duim voor je meisje dat het goed mag komen !

11. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oo ik zie dat jij vandaag je eisrpong hebt! Zo te zien heb je wel genoeg geklust dus hopen dat dit positief uitpakt voor je!

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    het stikt hier van de da's!! Hihi

jij bij een ha of zh?

ik zh namelijk!

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik weet het het kan altijd erger of langer maar toch....

14. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik zit nog in ronde 7 maar ik voel mij helemaal niet zwanger en ik heb ook geen goed gevoel over deze maand.
    ik ga dus ook ronde 8 in denk ik.
    ik vind het lastig omdat wij het allle twee heel graag willen en onze omgeving allemaal maar zwanger wordt binnen 2 of 3 maanden. veel mensen vragen ook zijn jullie al begonnen. inmiddels zeg ik ja en het lukt nog niet zo erg!! dit is niet wat je wilt maar nu stoppen ook mensen met het vragen ernaar dat is wel prettig.
    veel sterkte in ronde 8

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Na mijn opleiding heb ik als ziekenhuis assistent op de plastische chirurgie gewerkt en op de huisartsendienst in de avond en weekenduren. Maar nu sinds 1,5 jaar werk ik 32 uur voor een huisarts. Bevalt me beter, ik vind het werk meer afwisselend dan in het ziekenhuis, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Dat wij al 14 maanden bezig zijn wou ik niet mee zeggen dat het erger is dan bij jullie, helemaal niet! Maar ik kan me dus wel voorstellen hoe je je voelt.

In het begin ging ik er redelijk goed mee om, na 6 maanden begin ik te twijfelen en was ik echt wel heel erg verdrietig tijdens mijn ongi. Vanaf maand 8 werd ik gek. In maand 12 hebben we een zaadonderzoek gedaan en die bleek niet goed, en in maand 14 nogmaals een zaadonderzoek gedaan en die uitslag was weer niet goed. Mijn vriend heeft het er ook wel moeilijk mee maar die gaat er iets beter mee om dan ik. Ik ga er soms echt wel een beetje aan onderdoor, dan zie ik in mijn werk dat iemand naar de abortuskliniek gaat en dan word ik gek!!!!

Maar goed, wij starten 15 april met de medische molen, wie weet helpt dat ons!!

-xxxx-

16. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik hoop voor je dat je dan snel zwanger wordt. Maar idd na een half jaar ga je aan je lichaam twijfelen. Probeer het wel positief in te zien zo van, na een half jaar wordt iedere maand de kans groter dat je zwanger bent!! Helpt ........ een ienie mienie beetje dan..:D

17. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hoi meiden ff een berichtje om jullie een hard onder de riem te steken!,....k had t in het begin ook erg moeilijk elke keer weer die teleurstelling!! :s en inmiddels zitten we in ronde 22 :$
    maar ik hoop voor jullie allemaal dat jullie heel gauw trotse mama;s mogen worden! :D

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoi meiden

Hier even een berichtje van mij om jullie een hard onder de riem te steken.
    ik weet heel goed hoe jullie je voelen.
    Hoop voor jullie allemaal dat er gauw een wondetje in jullie armen licht.

19. lautjep

lautjep Niet meer actief

ronde 22 en ik maar opzien tegen het begin van ronde 8. wat doe ik dom. ik duim voor je dat je snel zwanger wordt.

ik denk dat het woensdag is maar ik maak mij al 3 dagen zorgen en heb zo veel buikpijn dat het voor mijn gevoel niet lang kan duren. het lijkt wel op een blaasontsteking ( het het niet) samen met ongesteldheidkramp en ik heb last van mijn darmen.
    vorige rondes had ik altijd hoop en het idee dat ik zwanger was dat heb ik dez keer helemaal niet.

Deel Deze Pagina