Hallo allemaal, Ik weet niet zo goed waar ik dit neer moet zetten, dus dan maar hier . Ik zou zelf heel graag een tweede kindje willen, maar wij zijn niet bewust bezig om zwanger te worden, maar de afgelopen dagen heb ik me wel afgevraagd of ik dat toch niet ben. Ik moet morgen ongesteld worden en heb nog bijna geen krampen gehad, normaal heb ik dat wel. Gisteren een klein beetje en echt een heel klein beetje oud bloed. Ik moest weg, dus heb maar een tampon gebruikt, just in case. Die haalde ik er gisteravond uit en er zat wel wat echt gewoon roodbloed in, maar ook maar een klein beetje en vanochtend was er weer niks... En geen krampen. Is dit wel een teken dat het bloed er al bovenin zit (lekker verhaal zeg... ) en er nog wel uitkomt? Of zegt dit nog niks? Sorry, ben zelf een beetje confused . Bedankt!
ik zou een test doen...weet je het gelijk als je de kv 2 v 5 gebruikt die doen hetgeod 4 dgn voor nod
Dat kan dan nu niet meer toch? Moet toch wel met ochtendurine? Ik heb er 1 in huis, dus zou het morgen kunnen doen. Maar ik had net al wel weer wat bloed en een beetje krampjes, dus ik denk dat het helaas gaat doorzetten...