Ik heb gisteren (4-5 dpo) wat licht bloedverlies gehad. Echt maar een klein veegje bloed iedere keer dat ik naar het toilet ging. Vandaag is er zo goed als niets. Ik vroeg me af of er nog mensen dit meemaakten vlak na de ovulatie die toch zwanger bleken te zijn? Voor implantatie is het natuurlijk nog te vroeg. Als jullie dit hadden, graag op welke dag ongeveer
ik heb heel veel bloed verloren dat ik gewoon 2 tampons 3 dagen in moest doen en ook donkerrood bloed dat ik dacht huh?? word ik nu eerder ongie of wat is t? en dat stopte en langzaam aan begon in me zwanger te voelen en dat klopte dus ook t/m de 12 e week af en toe bloedverlies gehad dus t kan wel
Hier ook geen spoortje bloed gezien tussen ei en test. helaas daarna wel een paar keer ( tot week 16) maar dat liep met een sisser af.
Mijn optie staat er niet tussen, nl geen spotting binnen een week na ei. Niet bij zwangerschap, niet bij niet-zwangerschap. Moet er misschien bij zetten dat ik nooit heb getemperatuurd, nooit ovu-testen heb gebruikt en dus ook nooit zeker wist wanneer m'n eisprong was, maar ik ga er van uit dat die zo'n 14 dagen voor m'n NOD zat (was meestal vrij regelmatig).
Geen spotting, bij beide zwangerschappen. De ovulatie op zich kan ook een beetje bloeden geloof ik. Maar hoop natuurlijk dat het een innesteling is voor jou!