Ik heb sinds gisteravond een raar gevoel in mijn onderbuik rechts. zeurderig en ongibuikpijn zoiets is het ong en krijg ook af en toe een steek rechts in mijn onderrug. Is dit de eisprong?
zou goed kunnen komende maanden in de gaten houden dan ga je dingen herkennen succes en sterkte met de pijn
Heb je ook meer last van "slijm"? Kan heel goed de eisprong zijn ja! Zou dan vandaag ook ergens wel moeten stoppen dacht ik.. Duurt een paar uur tot een dag, als ik zo rondlees....
Ik heb gisteravond precies hetzelfde gehad. Ook slijm en ik zit op dag 15 dus dat zou kunnen. Ben erg benieuwd!! Gelukkig hebben we gistermorgen en vanmorgen geklust.
Kan heel goed je eisprong zijn. Ik herken je omschrijving en ik heb precies hetzelfde gehad (niet elke maand, maar sommige maanden). De pijn/druk is het ergst op de dag van mijn eisprong, de dagen ervoor meer zeurderig. Na de eisprong is het dan ook weer weg. Dus heb je goed gevoeld waarschijnlijk
zaterdagavond was het weer weg. en afgelopen dagen nog beetje zeurderig aanwezig. dan ben ik eens benieuwd of het de eisprong is geweest
Ik heb sinds een uurtje ook last van zeurderig gevoel in me buik en van die rare steken in mijn onderrug... Morgen maar vriendlief eens even verwennen en dit weekend lekker weg met z'n tweeen dus dat gaat goed komen qua klussen