Heeft dat zin?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nieuwbegin, 19 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Omdat de verwijzing voor de gyn binnen is wil ik beginnen met tempen, omdat ik het zonde tijd vind als ze mij naar huis sturen met de mededeling " ga eerst maar drie maanden tempen."
    Ik zeg steeds tegen mijn partner dat ik pas 31 maart kan beginnen met tempen das mijn nod. Maar hij zegt dat je beter al een begin kan maken om " in het ritme te komen".
    Hoe ik ook uitleg ik kan blijkbaar niet tot hem door dringen.
    Misschien zie ik het dan toch fout?
    Is het verstandiger om nog 2 weken te wachten, of zou ik vast beginnen met tempen, heeft het zin om nu te beginnen?

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    ....ligt eraan waar je nu zit in je cyclus!
    Als je nog voor je eisprong zit zou je al kunnen beginnen met tempen, want dan kun je zien of je na je eisprong een verhoging krijgt (na springen gaat temp omhoog)
    Als je eisprong al geweest is en je zit op het wachtbankje heeft het niet zoveel zin nu meer denk ik en zou ik volgende cyclus beginnen vanaf dag dat je ongesteld bent geworden.
    Wanneer is de afspraak met de gyn? Hoeveel kaartjes kun je dan laten zien?

Mirre

3. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Ik zit net na mijn eisprong ( vrijdag of zaterdag). We hebben nog geen afspraak gemaakt, omdat ik dus helemaal nog niets kan overhandigen.
    Ik wil deze week of volgende week een afspraak maken waarschijnlijk dat we dan half april kunnen komen, dan heb ik net een half kaartje...

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Tegen mij zeiden ze eerste dag van je cyclus beginnen met tempen. Ik ben deze maand voor het eerst bezig met tempen

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    In dat geval zou ik gewoon de eerste dag van de nieuwe cyclus beginnen met tempen!
    Succes!

Deel Deze Pagina