Hallo allemaal, Ik heb gister een test gedaan van de action en hier kwam een heel licht streepje uit. Vandaag deed ik er een van de kruidvat en deze was negatief. Ik ben zo in paniek nu en kan niet wachten tot mijn NOD. Help!!!
Als je eenmaal positief hebt gekregen dan is het positief! Ik zou zeggen gefeliciteerd, maar test maar over paar dagen nog keer. Hopelijk is het dan duidelijker. succes
Niet zo hard roepen dat dat zo is! Want dat is helaas niet zo: - bij een vmk kan je test veel lichter worden, dus erg ongepast om iemand dan maar te feliciteren - ze kan een valspositieve test hebben gehad (ja, die bestaan), dus erg gepast om iemand dan maar te feliciteren TS: Met welke merk heb je getest? Waar zit je in je cyclus? Al lang gestopt met de pil? Anders morgenochtend nog eens testen.
Dit was mijn 'positieve test'. Deze is van de action. Van de negatieve heb ik nog geen foto. Pff ben de hele dag zo down!!
zou even een kruidvat test doen als ik jou was.. zijn erg gevoelig ik testte 4 dagen voor nod positief ermee. weet niet of je al overtijd bent ?
Dinsdag is ook pas mijn NOD. Vanmorgen was mijn kruidvat test negatief. Maandag probeer ik het weer. Pff kan de spanning bijna niet aan zeg!!
Ik vind de streep wat smalletjes , bij mij was de streep breder bij de action test.. Ik weet niet hoe voorgedrukte strepen bij de action test eruit zien want heb altijd omo witte gehad. Wel testte ik bij de action test al vier dagen voor nod..
Oei heb best wel wat negatieve verhalen gehoord over die test... De kruidvat 2 voor 5 euro is een hele goede...die zou je duidelijkheid moeten geven... Maar je bent ook nog wel vroeg toch?
Ja klopt hoor Sniekie. Ik was 6 dagen voor NOD. Ik heb dinsdag mijn NOD en heb mezelf gezegd maandag pas te testen. Pff alleen er spookt zoveel door mijn hoofd.. Ik laat het jullie weten
Hoi Mildredvo, Ik kan niets zeggen over of de test wel of niet positief was. Maar ik zou niet twee verschillende testen met elkaar vergelijken. De ene kan net meer hcg nodig hebben dan de andere. Ook kan je urine minder geconcentreerd zijn geweest. Ik zelf was een avondtester. 's Avonds duidelijkere testen dan in de ochtend. En ik heb zelfs gehoord dat testen van hetzelfde merk ook nog van verschillende batches kunnen komen en onderling kunnen verschillen. Helaas nog even geduld dus. Het kan beide kanten opgaan... Heel veel sterkte!
ooohh meiss... das niet leuk. Het kan inderdaad vals positief zijn geweest... Waar zit je in je cyclus? Ik testte bij de eerste 2 dagen voor nod positief met kruitvat 2 voor 5 euro... Succes ik duim voor je
Vorige cyclus begon mijn menstruatie op dinsdag op woensdag nacht. Morgen ga ik een test doen en verder wacht ik af. Vind het al knap dat ik het hele weekend niet heb getest. Ik ga de kruidvat test doen! Ik laat jullie morgen meer weten
Helaas vanmorgen al ongesteld geworden en niet eens de kans gekregen nog te testen. Status: verdrietig maar niet verslagen
he jammer... ik heb trouwens al heel wat actiontesten versleten en nog nooit een valspositieve test gehad. Omowit bij geen zwangerschap en een streepje als het raak was. Als je 4/5 dagen voor NOD test is er gewoon nog een hele grote kans dat het mis gaat. Dan zou het best kunnen dat er al wat HcG aangemaakt en traceerbaar was. Als het dus bij de innesteling mis gaat loopt de HcG ook snel weer terug. Dus tja...wat is VALS positief???? (mij lijkt het dat je alleen een ROZE streep kan krijgen als er HcG aangemaakt wordt)