Hey! Ik heb een vraag.. Ik had het weekend mijn eisprong en we hebben flink "geklust" om het maar zo te zeggen .. Maar rond woensdag werd ik moe/futloos zeg maar.. (kan wel de klok rond slapen!) Beetje misselijk/zwaar gevoel op mijn maag, gerommel in mijn darmen (ene keer diarree andere keer wel normale stoelgang), borsten zijn gevoeliger naja goed niet helemaal lekker in mijn lichaam. Nu "schrok" ik gister en zag dat ik bruine afscheiding had. maar naar loop van de middag was het weer over, en nu had ik vanochtend helder rood bloedverlies.. niet zoveel als bij mijn menstruatie, maar goed het is bloed verlies. nu hoef ik pas over 10 dagen ongesteld te worden.. Is het een innestelingsbloeding? Hebben jullie daar ervaringen mee? En denken jullie dat ik misschien zwanger ben? liefs!
Hmm zo juist steken in mijn borsten gehad.. Oh en sinds gister dus ook een trekkerig / zeurderige pijn in mn onderbuik... wachten duurt lang.. maar dat bloed maakt me ongerust.. hoop dat het raak is..
Bij mij juist hetzelfde...ook eisprong gehad en zelfde symptomen.. enkel geen bloedverlies... laat ons beiden hopen
Ha! Ik had hier vorige week een topic over, heb van maandag tot en met vrijdag (5 dpo tot en met 9 dpo) elke dag rond zelfde tijd, uur of 11, beetje helderrood bloed gehad. En 9 dpo in de avond positief getest! Vandaag had ik weer een sliertje (sorry voor details) maar het zet niet door en clear Blue digital zei zonet "zwanger"... Dus wie weet.. (Ik durf nog niet echt blij te zijn, dinsdag pas nod, ben zooo zenuwachtig...)
Ik hoop het voor je!!! Gister ochtend nog wel wat helderrood gehad vanaf gistermiddag niet meer. Net zag ik dat ik wat oud bloed had.. mijn nod is pas volgende week maandag, mijn cyclus is rond de 38 dagen.. Word een beetje gek van mezelf tehe.. wat als deze bloedingen wél gewoon een menstruatie is.. dan heb ik ineens een cyclus van 22 dagen dat is wel heel kort ineens? hmm.. ben wel benieuwd 1982Eva!! Zal voor je duimen