Wanneer testen na innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marloes84, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik ga nergens vanuit maar vind het heel vreemd. Heb gistermiddag en vanmorgen alleen bij het afvegen een klein beetje roze bloed verloren. Ik dacht gewoon ongesteld te worden. Meestal zet het dan 's nachts wel door en word ik de volgende dag gewoon ongesteld.

Alleen deze keer niet. Geen idee wanneer mijn eisprong is geweest maar wanneer zou ik kunnen testen?

Liefs

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik zou toch zeker een week wachten

3. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh jee.. daar zal mijn geduld op de proef gesteld worden. Dank voor je reactie

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Geen idee wanneer je eisprong was. Dan zou het dus ook nog heel goed een ovulatiebloeding kunnen zijn geweest.

Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor. Vanaf innesteling maak je HCG aan. Dus over een dag of 4/5 zou je op een Kruidvat 2 voor 5 euro toch wel al wat moeten kunnen zien als het wel innestelbloed was.

5. L0la

L0la Actief lid

11 jan 2017
    128
    39
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi Marloes,

Bij mijn 1ste kindje geen druppel bloed verloren en bij mijn tweede 6 dagen voor mijn NOD, een bloeding die lichtroze begon. Daarna leek het echt op mijn ongesteldheid dus dacht jammer de 1e rond niet raak.
    Echter was het korter als normaal en bleef ik pijnlijke borsten houden.
    1 dag voor NOD getest, en toen positief getest.

6. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Be happy ik ben er idd van op de hoogte dat een innestelingabloeding meestal niet voorkomt. Ik ga er toch vanuit mijn ovulatie al wel gehad te hebben.

Lola hier bij de eerste zwangerschap ook niks nada noppes. Nu wel is dus nog maar de vraag.

Ik ga er nog steeds vanuit gewoon ongesteld te worden had net weer een klein beetje bruin bij afvegen ik word er alleen zo onzeker van. Mijn cyclus is ook best lang

7. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb nog steeds last van bloedverlies aldoor alleen nog bij afvegen. Iemand anders nog?

8. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    Ik heb hetzelfde al sinds zondagochtend....Ook bij afvegen, Ovulatiebloeding heb ik nog nooit gehad dus dat lijkt me sterk.
    Ik heb wel buikkrampjes af en toe, dus denk dat het wel door gaat zetten...Alleen normaal gesproken duurt het niet zolang....
    Ik denk dat we anders beide toch even een paar dagen moeten afwachten, mochten we morgen nog niet ongesteld zijn

9. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    En bij mij is het bruinachtig en dan weer oudroze, beetje apart.

10. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat was bij mij idd ook het geval en gisteravond in een keer weer niks. Heel vreemd nog nooit eerder gehad.

Maar vanmorgen toch ongesteld geworden. Ook prima duidelijkheid is fijn!

11. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    Jaa aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant weer fijn dat je nu duidelijkheid heb.
    Ik had gister in bed wat krampjes en lage rugpijn, dus ik dacht dat ik het zo worden, maar nog niks.
    Ook niks meer bij afvegen, dus ik moet nog afwachten, het kan maar zo komen (ofniet :p)
    onze kindjes zijn trouwens bijna even oud haha

Deel Deze Pagina