baarmoedermond

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bodien, Dec 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bodien

Bodien Fanatiek lid

Mar 15, 2013
    1,616
    169
    63
    In je vruchtbare periode gaat deze hoog liggen. En weer laag in niet vruchtbare periode. Ook als je zwanger bent??

2. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Hi Bodien,
    Wat ik heb gelezen is verschillend... Bij sommigen ligt het erg laag, gesloten en hard (zoals bij een bijna-menstruatie) wanneer ze er net achterkomen dat ze zwanger zijn en bij sommigen erg hoog...
    Het hoort in ieder geval gesloten en hard (volgens mij) te zijn, omdat het het vruchtje wil beschermen tegen bacterien, etc.

Verder heb ik ook gelezen dat je aan je BM stand niet kunt afleiden of je wel of niet zwanger bent.. Deze verandert namelijk door de dag heen...

3. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ben het eens met Monic. Dat heb ik ook gelezen. Wat ik je wil adviseren is niet teveel aan je baarmoedermond te frunnikken. Gewoon niet doen. Mijn gyn vertelde dat het zelfs per cyclus kan verschillen. Als je wilt weten of je zwanger bent, wachten op je nod en testen :) toi toi toi

4. Bodien

Bodien Fanatiek lid

Mar 15, 2013
    1,616
    169
    63
    Haha nee dat was ik zowizo niet van plan ;) vroeg me gewoon af of die daarna altijd weer zakte. Maar dat is dus verschillend

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Empirisch getest! Bij 2e en 3e (prille) zwangerschap bleef hij hoog. Bij 4e (deze) zwangerschap was hij echter net als wanneer ik ongesteld moest worden. Zegt dus niks!

Share This Page