toevallig hebben we ons appartement in de verkoop staan dus heb het op moeten meten 74 m2, 2 slaapkamers en de woonkamer is 35m2 en dan heb ik de open keuken niet meegerekend.
Hier zo'n 550m2 Woonkamer zal rond de 70m2 zijn denk ik, er zijn hier 4 slaapkamers; 2 van ongeveer 25m2 en 2 van 15m2.
2 onder 1 kap woning 125 m2 Woonkamer 40m2 slaapkamer1 25 m2 slaapkamer 2 15m2 Keuken 8 m2 Douche & toilet 15 m2 Berging 20m2 Hal 8m2 Overloop 8m2
Wij hebben sinds een jaar een ruime eensgezinswoning vlak bij het centrum met zolder. We hebben het voor een gunstige prijs gekocht, mensen moesten er vanaf. Maar wel twee maanden aan het verbouwen geweest, het was heel oud allemaal van binnen. Alles bij elkaar is 125 m2. Precies per ruimte weet ik niet eigelijk...
Ons huis is ong. 160m². We hebben 4 slaapkamers (ik denk 2 x 20, 1 x 16 en 1 x 12) en de woonkamer en keuken zijn apart. De woonkamer is 5x8, dus 40m², de keuken is wat minder gunstig, lang en smal (5 x 2,5), maar die willen we volgend jaar uit gaan bouwen.
ik denk dat wij wonen op 85-90 m² (3 slaapkamers) woonkamer incl keuken 40m² (excl denk dan 32m² ofzo) slaapkamers (2x 12m² + 1x 6m²)
180 m2 4 slaapkamer woonkamer + keuken 80m2 3 slaapkamer + badkamer 55m2 slaapkamer + bergingen 45 m2 Ruim zat... ik hoop voor met z'n 5-en!
Oh? Bezig voor een derde? Spannend! Of krijgen jullie een huisdier? Lekker ruim huis zeg! Vooral de woonkamer en keuken, heerlijk!
45 m2. De woonkamer iets van 21 m2 (die is nu door de helft met een muur/deur erin zodat dochter ook een kamertje heeft) Onze slaapkamer 15 m2 ofzo Keuken 5,5 m2 Badkamer bijna 2 m2 Weet het niet precies, en we hebben een smalle lange gang. De tuin is dan wel weer zo'n 50 m2.
ik denk dat wij nu wonen op ongeveer 80m2 met 2 slaapkamers, mogelijk 3 onze slaapkamer is heel ruim, m2 weet ik nit kleine zn kamer wat kleiner en nog een kleiner kamertje wat goed zou kunnen als babykamer De huizen die we nu op het oog hebben zijn ongeveer 100m2, niet heel veel verschil, maar dan wel weer met garage en grotere tuin en meerdere slaapkamers als dat we nu hebben maarr eerst ons eigen huisje maar es verkopen
Ik denk ongeveer 140m2 Weet het niet eens precies. We hebben 4 slaapkamers op de eerste verdieping en op zolder een grote logeerkamer, waskamer en klein kantoortje. En natuurlijk zolderopbergruimte. Best een groot huis met grote woonkamer. Die is 42m2 Keuken daaraan vast is 12m2 ongeveer. ( Friesland )
Ons huis is volgend jaar klaar heb even op de site gekeken en daar staat het in M3 dus geen idee hoeveel dat in M2 is haha. Maar we gaan naar 435m3 woonruimte
We zijn toen ik zwanger was van de oudste verhuisd naar Gelderland voor meer rust, ruimte en veiligheid. Achteraf een grote fout want we zijn echte stadsmensen en ook al zaten we op 15 min. autorijden van Arnhem en Nijmegen, dat zijn in onze beleving toch meer "durpen". Wonen inmiddels in het buitenland maar we hebben ons huis in Gelderland wel aangehouden. Vrijstaand huis in nieuwbouwwijk, ca. 300 m2. Woonkamer van 90 m2 en o.a. zes grote slaapkamers en twee badkamers. Slaapkamers zijn allemaal minimaal 24m2. Succes met jullie zoektocht!
wij hebben een poppenhuisje perceeloppervlakte: 159m2 huis: 90m2 We willen graag groter, ons huis staat ook al 1 1/2 jaar te koop ruim. Bekijk bijlage 163759
We wonen nu in een appartement van 100m2 met 2 slaapkamers. We krijgen volgende maand de sleutel van ons nieuwe stulpje, zeg maar kasteel haha van 270 m2 met 5 slaapkamers. Slk 1: 16 m2 Slk 2: 19 m2 Slk 3: 16 m2 Slk 4 zolder: +/- 20 m2 Slk 5 zolder: +/- 20 m2
Ons huis is 135 m2. Ik wil echter graag onze garage bij het woonhuis trekken en hier een extra kamer van maken. Dan wordt het zo'n 150 m2 denk ik.