totaal : 168m2 waarvan serre: 25m2 garage: 30m2 bijkeuken: 8m2 3 slaapkamers +/- 6m2 / 14m2 / 12m2 1 grote hoge zolder ??m2 Woonkamer +/- 45-50 m2 (incl keuken)
De totale oppervlakte van ons huis is 140 m2 Woonkamer+keuken: +- 40 m2 (gokje) Slaapkamer 1: 15 m2 Slaapkamer 2: 12 m2 Slaapkamer 3: 7 m2 Badkamer: 8 m2 Zolder: 30 m2 (kunnen we nog 2 slaapkamers maken als we willen)
Woonkamer zo'n 40 m2. 4 slaapkamers, twee hallen, een keuken van zo'n 25m2. Een apart kantoor van zo'n 20m2. Een bijkeuken van 27m2. Badkamer is denk ik zo ongeveer 30m2. Tuin is 35 meter diep en 12 meter breed.
Ons huis nu is 75 m2, ons nieuwe huis is 120 m2. Woonkamer is 30 m2 incl. wenteltrap. Keuken is 14 m2. Slaapkamer 1 is 13,5 m2 Slaapkamer 2 en 3 zijn 9,5 m2 Badkamer is 6,5 m2 De zolder is nu 25 m2 En dan nog wat bergruimte. Mochten we toch heel veel kinderen krijgen, kunnen we 2 dakkapellen op zolder laten plaatsen. Dan heb je 2 grote slaapkamers erbij. Vooralsnog vind ik die kleine slaapkamers prima, ik heb geen grote slaapkamers nodig.
Wij hebben eergisteren definitief de deur van ons 55m2 miniportiekwoninkje achter ons dicht getrokken. Wij hebben deze met veel plezier ingeruild voor een kast van ruim 135m2 met 4 slaapkamers, een grote huiskamer met open keuken, garage en bijkeuken en twee tuinen. Onze spullen (zelfs nog veel weggedaan omdat ik van ruimte en niet van zooi hou)... ze passen met gemak in de garage. We hebben twee weken met lege kasten en een volle garage in het huis gewoond
nu ben ik nieuwsgierig geworden en ben ik gaan kijken in de brochure van ons huis maar nu staat er: inhoud woonhuis: 350 m3 ( maar hoeveel m2 is dat? kom er niet uit..) perceeloppervlakte: 167m2
hier is het 140 m2 woonkamer is 50m2 eerste verdieping 3 slaapkamers. 1 van 16m2 1 van 13 m2 en 1 van 8m2. bad kamer is ook een 8 m2 overloop is 4 m2 en dan nog een zolder met 2 kamers (maar die is niet meegeteld inhet totaal oppervlakte volgens mij)
Ons huis is rond de 160 M². Beneden is het zo'n 90 M² en boven dus 70M². Zolder niet meegerekend, maar is met een vlizotrap dus daar komen wij echt amper. Ja, als ik rotzooi kwijt moet of als ik rotzooi zoek Beneden hebben we een slaapkamer met ensuite badkamer. Een aparte wc beneden, een groot washok voor de wasmachine, droger en vaatwasser + de voorraadkast, en boven nog een badkamer met wc en 4 slaapkamers. En al de ruimtes zijn in gebruik hoor .
Onze woonkamer is 80m2 de keuken is 25 m2 dit is een gedeeltelijk open keuken En we zijn nu net een speelkamer voor de kids aan het aanbouwen en die is 35 m2 Dus onder hebben we zonder de garage en de bijkeuken al een oppervlakte van 140m2 De slaapkamers boven zijn 20m2, 16m2 en 12m2 Nadeel we hebben alleen een opberg zolder, en een vrij kleine kelder (wasmachiene, droger, diepvries en een kastje) Dus weinig berg ruimte (garage is mijn mans terratorium dus onbegaanbaar van de rommel)
Heb gestemd op 125-150m2 Momenteel nog 89m2, maar na de voltooiing van de bovenverdieping zullen we rond de 150 m2 zitten. Verder hebben we nog een aangebouwde schuur/stal van 12*13= 156m2, plus halve zoldering. Onze woonkamer is 15m2, woonkeuken van 14m2, 2 slaapkamers van ongeveer 14m2. En dan straks boven ook nog 2 slaapkamers van 12/13m2, een kleinere van ongeveer 10m2 en een ruime badkamer van 14m2. Beneden ook nog badkamer van 8m2 denk ik zo. Wanneer boven klaar is, dan gaan de muren tussen de woonkamer en onze slaapkamer en een deel van de gangmuur eruit.... dan hebben we ineens een woonkamer van ongeveer 80m2
Ons appartement is ongeveer 85m2. Woonkamer 45m2, slaapkamer 1 16m2 en slaapkamer 2 12m2. Qua oppervlakte zou ik niet eens zoveel groter hoeven, maar een extra kamer is zeer welkom en een tuin natuurlijk. Vandaar dat ons huis volgende maand in de verkoop gaat!
Geen idee wat de opp per kamer is, maar in totaal hebben we iig 212 m2.. Dat is t voordeel van in t noorden wonen denk ik..
Wij leven nu op ongeveer 100 tot 125 m2, dit huis is in de verkoop omdat mijn aanstaande man en zijn ex vrouw dit huis hebben gekocht toen der tijd, 4 slaapkamers en mogelijkheid tot 5e op zolder. Nu hebben we ons eigen stekkie gekregen een stuk kleiner 75 tot 100m2. maar wel 4 slaapkamers. De woonkamer is een stuk kleiner, gaan van totaal 40m2 naar 20 m2 dus de helft. Maar dat vinden we niet erg, kan er heel knus en gezellig worden met zijn 4tjes. mijn 2 zoons en wij samen en een kleine hopelijk in het vooruitzicht.
Ik weet niet precies hoeveel m2 het per kamer is... Totale perceeloppervlakte van ons huis is 238 m2. Inhoud van de woning weet ik wel, dat is 608 m3. Hier wonen we nu iets meer dan een jaar. Hiervoor hebben we in 10 jaar in starterswoning van 125 m2 gewoond. Een heel oud huisje uit 1907, helemaal zelf compleet verbouwd toen, echt een schatje! Met veel plezier gewoond, maar nu de ruimte is heerlijk na 10 jaar. @ Yukl; hoe is het gegaan vandaag????
Flink balen idd, nadat wij ons app. te koop hebben gezet rezen er ineens meerdere hier 'de grond uit'. Inmiddels staan er dus 6 te koop, ongeveer allemaal net zo groot. De 1 is net even wat netter of slechter afgewerkt dan de ander. Waar het nu precies aan ligt weet ik niet, ik denk dat de hele markt ff op zijn gat ligt. Afgelopen woensdagavond hadden we nog open huis en er kwam 1 kijker. En daar blijft het vaak bij, de mensen komen al binnen met het bericht dat ze alleen aan het oriënteren zijn en dus niet echt al gelijk op zoek zijn naar een nieuw huis. Ik wordt er ook niet vrolijker op nu, ben er echt bang voor dat we hier nog wel ff zitten Hoe is de bezichtiging vandaag gegaan?
Wouw wij wonen echt superklein op het moment. Hopelijk voor februari verhuizen. Onze woonkamer is ongeveer 5 bij 4, de slaapkamer ook, met daarin een inbouw de badkamer. (die is denk ik 2 bij 2 ongeveer. Daarnaast hebben wij een keukentje waarin je net in je uppie past.... Thats it! Oh ja hier wonen wij met onze 2 honden.... Dus niet erg ruimtelijk haha...