hallo

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Thea, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    zei Emelyne gisteren tegen haar papa. Het 2e nieuwe woordje in 1 week tijd. En wij zijn dan ook supertrots op onze kleine meid.

Mijn man belde me gisteren op mijn werk op om dit grote nieuws te vertellen en ik kreeg Emelyne ook ff aan de telefoon. Maar ja, je napt zeker wel dat ze toen ff geen zin had om tegen mij te zeggen, hahaha.

's Avonds zei ze het dus wel en wauw, wat klinkt dat lief!!!!!!!!! Ik ben zo trots ben ik op mijn kleine meisje.

Eerst was er weinig tot geen vooruitgang met nieuwe woordjes en nu zomaar opeens, in 1 week tijd, 2 nieuwe woordjes. Zo heerlijk om te horen. Op een gegeven moment hield ze niet meer op: hallo hallo hallo hallo g ing ze maar door. En papa en mama maar lachen en klappen. Ik zei zelfs (als grapje, hoor!!) ja, hou nou je mond maar weer ff, hahahaha.

Een keer zei ze zelfs: He hallo. Dus 2 woordjes achter elkaar!!!!!!!!!!!!!

Dit zal op zich voor haar leeftijd niet echt een verrassing zijn, zullen misschien mama's hier denken, maar je moet weten dat Emelyne tot nu toe, met haar 1 jaar en bijna 10 maanden, alleen nog maar papa, mama, bah, bam zegt. Ze doet ook bijna alle dierengeluiden na, maar meer woordjes zegt ze nog niet. Dus: wij zijn supertrots dat ze er nu 2 nieuwe bij heeft geleerd.

2. Niet meer actief

Wat goed zeg! Wauwie..... nou ik zit hier een beetje surrogaat trots te zijn hoor!

3. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    dit is echt geweldig en wat gaat ze opeens hard
    ik kan heel goed begrijpen dat jullie heel erg trots zijn op jullie kleine meid

4. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    wat een kletskop!! heerlijk hoor!

5. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    wat heerlijk, Thea!! knap van Emelyne dat ze ineens 2 nieuwe woordjes kent!

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    He Hallo Emelyne!
    Knap hoor.

7. wolkje

wolkje Actief lid

16 mei 2006
    179
    0
    0
    wat goed zeg! ze heeft het nu blijkbaar door hoe leuk het is om te kletsen, hihi!
    het wordt vast een echte kwebbel zo!

Deel Deze Pagina