wie hefet een echo van het geslacht van de voorkant. Mijn man wil het niet wetn en ik dus wel dus wil graag mijn echo vergelijken met die van juliie. Als je wil vertel er ook even bij wat het is he. de baby ligt van voren en tussen d ebeentjes kijk je dus ook van voren. Oh ik ben zo benieuwd!
Hoi Gepke, Ik zie dat je nog helemaal geen reacties hebt gehad hierop Ik kan je ook niet helpen want ben pas 12 weken, maar heb wel gehoord dat je drie streepjes naast elkaar ziet als het een meisje is. Misschien heb je daar iets aan. Kun je het anders niet vragen bij je VK of bij het pretechobureau als je man even niet luistert?
Of kun je je echofoto hier aan de VK laten zien... Probeer ook maar mee te denken , misschien weet je het al lang.
Heb wel een foto in de 'luierverschoonstand' zullen we maar zeggen dus met de beentjes naar achteren. (meisje) maar weet niet of dat is wat je zoekt. (heb er zelfs 2: 21wk en 28wk)
Zet de foto anders even hier op het forum, dan kunnen anderen hun "deskundige" (ahum) blik er op werpen.
Ik heb ook geslachtsfoto's in mijn album... maar inderdaad, hier zijn meer meiden die veel echo foto's hebben moeten bestuderen. Misschien kunnen wij onze mening geven? Ik ben benieuwd!
Haha! Lekker blond... Zal m zo weer even vullen, is na het veranderen van het forum weer leeg gemaakt denk ik.........
Gepke, Queen of Smug: Zwanger (van Kapitein Iglo) Hier staat een echofoto met ´duidelijk´te zien geslacht (meisje). Even scrollen, ongeveer in het midden van de pagina (ietsjes hoger).
Hoiiii Ik heb toevallig een duidelijke van de voorkant..... Je ziet links het buikje, boven en onder een dijbeentje en rechts in het midden een balzak met pielemoos....... View attachment 5502 Groetjes, Wendy
hallo, bedankt voor de reacties. Ik ben er nog steeds niet uit. Wie weet hoe ik de echo kan uploaden. heb namelijk geen idee. Hij is niet al te duidelijk, maar misschien kunnen jullie wat zien. gr Gaby
Je foto ligt scheef hihi. Beetje moeilijk kijken Op de bovenste weet ik niet hoe ik moet kijken, kan je beetje vertellen wat ik daar moet zien?
ow ben ook wel benieuwd heb al een paar keer het zelfde geslacht gehoord hoor, maar na de foto van fioon zit ik toch weer in de schrik pfff ben blij als het zo ver is en ik het eindelijk in het 'echt'kan zien.
De onsderste foto is van de zijkant, hier is sowieso het geslacht niet op te zien. De bovenste lijkt mij het hoofd, of het buikje, zie er geen geslacht in... als dit wel echt tussen de beentjes is.. dan zie ik wel wat uitsteken onderaan, maar zoals ik al zei.. denk niet dat op deze twee foto's het geslacht zichtbaar is....
hallo, Ik weet niet hoe ik hem op de site moet plaatsen. Vandaar de link. De echo is een. de gyn heeft hem zo gemaakt dat je hem aan elkaar kon plakken en zo d hele baby te zien is. Dus de eerste is inderdaad het hoofd van de voorkant en op de tweede de benen. Jammer dat het waaarscijnlijk niet te zien is, da maar hopen dat ik het op d epretecho kan zien op 4 augustus. Gr Gaby
@Gepke Heb je al een duidelijke foto? Ik weet zelf ook niet of ons ventje een broertje of zusje krijgt.