Midden in miskraam. Haar blonderen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mosie, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Beste allemaal,

Ik zit op het moment midden in mijn 2e miskraam :(
    Nu moet ik nodig mijn uitgroei bijkleuren bij de kapper, maar nu vroeg ik mij dus af of het ook anders kan uitpakken dan normaal? Er zit vast nog wat hcg in mijn lijf dus kan ik beter wachten of kan het nu geen kwaad aangezien het hcg heeeeel weinig is.. Ik was overigens tussen de 5 en 6 weken zwanger en bloed nu een kleine week.

Liefs,
    Mosie

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

het kan idd anders uitpakken meid.. vooral met blondering. ik zou even wachten, want wie weet heb je straks groen of oranje haar.. want de hormonen zitten toch nog in je lijf

sterkte meid

liefs daantje

3. Bongo

Bongo Lid

15 mrt 2009
    28
    0
    0
    Hoi Mosie

Sorry dat ik het vorige berichtje moet tegen spreken, maar ik ben zelf kapster en weet dus zeker! dat je het gewoon kan laten doen. Zoiezo is dat hele verhaal over HCG en resultaat van je kleuring onzin........oftewel een bakerpraatje.
    Het enige is dat als je zwanger bent de chemische lucht en evt stof die je via je huid opneemt niet zo goed zijn voor je kleine en dat je huid er geiriteerd op kan reageren. Dus meid gewoon lekker gaan laten kleuren hoor, daar voel je jezelf vast ook weer een stuk beter door.
    Succes met je mk(heb er zelf net ook een achter de rug)
    liefs bongo

Deel Deze Pagina