Zwanger of niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bubblez, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik had al eerder een topic geopend over zere borsten..

Nu ben ik sinds zaterdag van de pil af en zou dus al ongesteld moeten zijn..
    Op mijn vruchtbaarste dag ben ik deze cyclus mijn pil vergeten en die dag erna veel telaat ingenomen.. En wel seks natuurlijk.. Toen kreeg ik zere borsten en nog een paar 'symptomen'
    Vorige week zaterdag avond een early test gedaan die was negatief.. Maar nu nog steeds niet ongesteld..!!
    Kan het zijn dat mijn lichaam mij gewoon voor de gek houd? ( schijnzwanger)?
    En als ik ga testen wanneer zou ik dat moeten doen?

Bedankt!!

2. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag

Denk je cyclus gewoon in de war is en je later ongesteld word..zere borsten kan ook zijn van aankomende ongesteldheid..lastig geduld hebben helaas sucses

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Je vruchtbaarste dag zit in het midden van je cyclus en bij mijn waren juist die eerste acht dagen van belang. Als je er daar een van miste, nam de werking af en kon je zwanger worden. Weet niet of jij ook zo'n pil hebt? Want dan lijkt me dat je er eentje hebt gemist in de niet riskante week. Als je er daarna nog meer mist, raakt je cyclus waarschijnlijk in de war. Misschien blijft je menstruatie ook wel uit door de stress?

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn gevaarlijkste week is de tweede en in die week vergat ik hem op m'n vruchtbaarste dag.. Die borsten kwamen direct erna en gingen eergisteren na anderhalve week pas weg.. Nog niet ongesteld, misschien morgen. En anders toch maar testen;) bedankt!

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hm... Ja, dan zul je het even moeten afwachten ;). Succes!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

1 pil vergeten is geen ramp.

En je vruchtbaarste dag? Je hebt helemaal geen vruchtbare dagen tijdens het slikken van de pil! De pil legt je natuurlijke cyclus compleet plat.
    Als je er eentje vergeet, gaat je lichaam niet direct een eisprong regelen. Dat duurt wel even.

Wat wel kan, is dat je een te lichte pil zou slikken. En dat je daardoorheen je eisprong krijgt. Dan is er wel een kansje op een zwangerschap.

Maar normaliter is de kans op zwangerschap bij het slikken van de pil en er slechts eentje vergeten, verwaarloosbaar klein.

Uiteraard kan het doen van een zwangerschapstest gern kwaad, maar negatief = niet zwanger.

En gebruik GEEN Predictor Early. Die zijn zeer onbetrouwbaar.

Koop goedkope testjes van Action, Kruidvat of Etos (de streepjestesten, geen testjes waar een plus op moet komen),

Deel Deze Pagina