hoe groot is je ei ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mvj, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik heb vanmorgen een fm gehad nou zit ik op dag 10 en mijn eitje was 11mm dit vond de fertiliteitsarts een beetje klein , ik vraag me af wat de normale grootte is rond deze cyclusdag ...?

    L.sybje
     
  2. Katrien Duck

    Katrien Duck Fanatiek lid

    15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Moeilijk te zeggen... dat wisselt per maand. Ik heb vaak op cd 12 mijn eerste FM en als er eitjes zitten zijn die dan meestal +/- 14 mm. Dus het lijkt me niet slecht om op dag 10 een ei van 11 mm te hebben...
     
  3. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    nee ik vind het ook niet erg 'klein' klinken. De eerste (dag 12) FM die ik had met clomid 50 groeide er helemaal niets..... 2e FM (ook dag 12) met clomid 100 had ik 2 eitjes en de grootste was 16 mm. Gemiddeld groeit een eitje 2 mm per dag, dus ik vind het ook netjes hoor! Als het netjes doorgroeit dan zou je ei op dag 14 al rond de 19 mm kunnen zijn!
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooow oke spannend dus !

    ik hoop dat ie goed groeit , ik mag vrijdag weer komen voor een fm !

    Bedankt voor jullie reactie's
     
  5. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik heb vandaag een echo gehad en het grootste eitje is 12mm. Zit op dag 10.. Donderdag krijg ik weer een echo..
     
  6. ik zit op dag 11 en gisteren bij de FM was ie 10 mm..
     
  7. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou ja het klinkt alsof mijn ei gewoon normaal is dan of niet ?
     
  8. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja die is zeker wel normaal hoor ;)
     
  9. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    en hij springt zo rond de 26 mm toch ?
     
  10. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    mijne was op de elfde dag 18 bijna 19 mm
     
  11. volgens mij springt ie bij 20 mm.. maar ga nu twijfelen. bij mij was de vorige IUI dat toen hij 18 mm was ik pregnyl spuit mocht halen en s'avonds mocht spuiten.
     
  12. Zonneschijn

    Zonneschijn Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bij mij was hij gisteren op dag 9 13 mm. Maar ik vind jouw grootte ook nog heel normaal klinken hoor!
    Bij mijn vorige cyclus had ik een eitje van 23,5 mm en nog niet gesprongen. De gyneacoloog vertelde dat eitjes tussen de 20 en 30 mm springen, kan dus per persoon nog best verschillen.
     
  13. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Mijn eitje was bij de laatste fm 23.2 bij 24.5.. s'avonds is deze gesprongen..
     
  14. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Misschien bedoelde hij dat je ei nog klein was...gewoon klein en niet TE klein voor deze dag ;)
    Lekker verder broeden!
     
  15. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha ik broed m idd lekker uit !
    Ben benieuwd of het eitje vrijdag goed gegroeid is , ik laat het jullie weten ...

    L.sybje
     
  16. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    En? Hoe was je FM gister?

    Ben gister ook geweest, was mijn 12e dag. Ik had een eitje van 16 mm en heb meteen weer pregnyl gekregen. Springt dan rond de 18 mm. Vorige maand was het net zo, ook op dag 12 een eitje van 16 mm. Toen is ie na de pregnyl ook gesprongen.

    Ben benieuwd hoe het bij jou gegaan is!
     
  17. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie
    gister was tie nog maar 12 mm .... hij is dus maar 1 mm gegroeid vanaf dinsdag .
    de fert arts wou de hoop nog niet laten varen en hoopt op en groeispurt dit weekend.
    as dinsdag moet ik weer terug in de hoop dat hij dan wat groter is!
    we gaan ook maar gewoon klussen want stel dat mijn ei springt !


    Jou ei is goed gegroeid zeg !

    L.sybje
     
  18. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    he sybje,

    jammer dat je ei nog niet veel gegroeid is, was vast behoorlijk klote toen je het hoorde! Maar idd, kan zo maar zijn dat je ei nog een groeispurt maakt! Lekker klussen van het weekend, je weet maar nooit!

    Van mijn ei is het zeker fijn. Tis nu de 2e keer dat clomid 100 aanslaat, bij 50 gebeurde er niets. En ook de 2e keer dat ik op dag 12 eitjes heb van 16 mm! De gyn was ook zeer tevreden!

    Ik duim voor je dat je ei nog goed doorgroeit meid! In iedergeval veel klusplezier dit weekend!
     
  19. stef82

    stef82 Actief lid

    6 nov 2006
    298
    0
    0
    he dames,

    ik begin nu wel te twijfelen na jullie berichtjes.. Ik zit nu op de 10e dag en heb vanmorgen een fm gehad en hij was nog geen 10 mm maar... ze zei wel dat deze groter was dan de rest, dus ze was erg benieuwd naar wat er nu nog gaat gebeuren tot woensdag.. maar het is natuurlijk wel de 10e dag maar wel half negen 's ochtends.. wat denken jullie? heeft er iemand van jullie ook meegemaakt dat na de fm er een flinke groeispurt ontstaan is.? en moet ik uberhaubt vragen of ik ook die spuiten krijg om het nog meer op te wekken? wat vinden jullie mag ik nog hoop hebben of zal ik naar de 150 mg moeten?
    ik weet het wel jullie zijn geen dokters maar toch is jullie mening voor mij altijd erg belangrijk!
    haha

    groetjhes stef
     
  20. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ stef ik ga nog even af wachten of ik groeispurt krijg , dinsdag weet ik meer dan laat ik je het weten !
    IK hoop voor je dat je eitje lekker doorgroeit , ik had op cyclusdag 13 1 ei van 12 mm en meerdere eitjes van 10 mm die waren er vier dagen daar voor nog niet !

    L.sybje
     

Deel Deze Pagina