11 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Krissie84, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissie84

Krissie84 Actief lid

30 dec 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is bijna 11 maanden en sinds een halve week is slapen drama. Overdag wil ze bijna niet meer slapen, terwijl je aan haar ziet dat ze heel moe is. 'S avonds op bed krijgen is ook lastig. Ze kan namelijk sinds kort kruipen en zelf zitten en weet zich in bed op te trekken. Alleen weer zelf gaan liggen lukt nog niet. Ook 's nachts moeten we er nu twee tot drie keer uit, en dat hoefde we daarvoor sinds januari niet meer...

Ik doe dit allemaal met liefde hoor, maar vind het wel vermoeiend. Is dit de beruchte 11 maanden sprong en zo ja, hoe lang duurt die ongeveer?

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    ja, dat klinkt als de 11 maanden sprong. Wij zitten er nu ook midden en ik kan je zo napraten. Veel meer wakker 's nachts en kortere slaapjes overdag. Overdag huilt ze ook veel sneller en moet ik meer moeite doen om haar happy te houden, terwijl ze zich een maand geleden nog af en toe even zelf kon vermaken. O ja, en als ik veder dan 1,5m van haar af zit is het gelijk raak. Bij mij duurt het nu zo'n ruime 2 weken. Ik ben ook heel benieuwd hoe lang het nog zo doorgaat. Hopelijk niet al te lang.

3. Krissie84

Krissie84 Actief lid

30 dec 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je berichtje.

Gelukkig heeft ze vannacht doorgeslapen. Maar vandaag overdag heeft ze op kdv twee keer een half uur geslapen. Ze ligt er net in, en vriendlief heeft haar vrij snel in slaap gekregen. Gelukkig.
    Volgens mij komt er ook weer iets door. Dunne poep en luieruitslag.

Het zal vast wel weer over gaan. We wachten af.

4. Rosa2

Rosa2 Lid

3 mrt 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig om te lezen. Mijn dochter is ook bijna 11 maanden en slaapt ook al sinds twee weken onrustig. Ze heeft wel een kiesje gekregen, dus dacht dat het daarom kwam. Ik wist niet dat ze met 11 maanden ook een sprongetje maken....verklaard misschien haar onrust.

Groetjes!!

Deel Deze Pagina