Wat gaan jullie vandaag doen? hebben jullie verlof aangevraagd, ik heb besloten te spijbelen van 2 hele saaie hoor colleges om met dochter naar het strand te gaan. Ik ga normaal altijd dus voel me echt weer een 15 jarig meisje die niet naargym gaat om te shoppen.
@Betsy o jammer, ik heb gelukkig geen aanwezigheid plicht op hoorcolleges dus er zijn niet echt consequenties vanuit school als ik er 1 mis. ik hoop dat je nog wat zo'n mee kan pakken in ke pauze vandaag
Ik vertrek vandaag op vakantie met 2 vriendinnen! We gaan 5 dagen naar Japan, heerlijk bijkletsen en even niet zorgen voor anderen
Ik heb vakantie en we zitten lekker op een vakantie park dus ik klaag niet Gaan vandaag lekker niks doen. Ja terasje pakken ofzo en gourmetten buiten en naar de speeltijd. Heeeeerlijk
Vanmiddag lekker met de kids naar de natuurspeeltuin. Kleedje mee, drinken mee, snoepjes mee en ik mijn boekje mee. Hier schijnt gelukkig de zon (nog) niet dus dat vind ik stiekem wel fijn. " Spijbelen " voor goed weer zou ik niet zo snel doen, komen straks vast nog wel meer mooie dagen.
Hier eerst om half 2 met m'n dochter naar de tandarts, jippie. En vanmiddag water opzoeken en lekker afkoelen. Sterkte voor iedereen die op deze mooie dag moet werken.
Ik ben vrij, maar zo mooi is het hier nog niet. Stikbewolkt, wel warm, maar geen lekker zonnetje ofzo dus vooral benauwd.
Wij gaan zo lekker een stukje door het bos fietsen. Vanmiddag niks maar kunnen de kinderen mooi in de achtertuin spelen. En vanavond gaan we bbqen
Ik ben vannacht aangevallen door de griep dus ik doe niet zoveel ...maar zoontje gaat vanmiddag na school met een vriendje en zijn moeder hier naar het buitenbad.
Lekker niksen. Alleen koken verder niks, noppes, nada. 29 graden vandaag dus gewoon in de tuin. Dadelijk de aquaplay in elkaar zetten. Misschien met zoontje naar de judo. Gaan altijd maar vandaag heel misschien judo spijbelen.
Vanmorgen niet zoveel, even naar de winkel fietsen Vanmiddag neemt zoon een vriend en vriendin mee, dan gaan we naar mijn schoonouders om te zwemmen En ik zou vanavond pannenkoeken bakken, maar heb besloten dat ze dat lekker zelf mogen gaan doen, dus gourmetstel op de tuintafel en zelf pannenkoekjes maken