Hier 2.30 bij 1 meter en we wonen met zn tweetjes baby tel ik niet. Passen 8 tot 10 mensen maar zo druk hebben we t nooit gehad. We gebruiken het ook niet als eettafel. Ligt van alles op behalve 'eten'
240x120. Heerlijk als er eters komen! We hebben 8 eetkamerstoelen (2x4 aan de lange kanten) en kunnen aan de korte kanten nog 2x2 stoelen bij schuiven. Als de hele schoonfamilie hier komt eten, is het nog te klein
280 op 100cm hier, we zijn met vijf gezinsleden Dagelijks is de helft in gebruik om te eten, de andere helft voor werk en schooltaken
230x100 met ons 5en. Wij hebben er 6 robuuste stoelen met stoelen onder. Anders zouden er 8 onder kunnen. DeZe staat bij ons in het woongedeelte. In de woonkeuken een tafel van 160x90 daar vooral aan getekend en geknutseld.
Ik moest hem ff opmeten maar hij is maar 150 X 84. Passen vier stoelen aan. Groter kan haast niet, want is maar een klein huisje
Wij hebben 1 van 2.10 bij 1. Aan de ene kant hebben we 3 stoelen en aan de andere kant een lange bank ideaal!
mijn eettafel is 1.15 bij 1.15 je kan er prima met 4 volwassenen en 2 kinderen aanzitten, dan moet je hem wel even van de kant afzetten. Als je hem tegen de kant houdt, zou 4 volwassenen plus 1 kinderstoel nog passen. We hebben "maar" 1 kindje, dus het is goed zo. We zijn wel verplicht tot het regelmatig opruimen van de eettafel dus, en dat is helemaal niet erg dan gooi ik het in de keuken en zoek ik het uit later. verder heb ik een tuintafel van 240x100 dus als ik veel eters krijg dan trek ik hem vanuit de tuin naar binnen. stoelen hebben we wel genoeg.
Wij hebben een uitschuifbare van de ikea, normaal 105 x 204en we schuiven hem vaak uit naar bijna 3 mtr