dat is idd niet groot ja de mijne ook niet als ik zo alles van andere lees haha kan me indenken dat kinderen het niet leuk vinden dat ze klein zijn
Mijn dochter schatten ze ook vaak een jaar ouder. Had dat zelf vroeger ook, vond dat idd niet zo leuk. Net als haar kwam ik qua gedrag ook wel wat ouder over, maar dan nog. Maar ik heb wel een groeistop gehad toen ik 8/9 was. Van de grootste vd klas, hoorde ik opeens bij de kleineren. Vond ik heel fijn! En verwacht ik ook bij mijn dochter. Mijn vriend is ook niet groot.
Mijn zoon is net 6, ca 118 cm en 20 kg. schoenmaat 29. Mijn dochter is 3 jaar 9 maand, 103,5 cm en 17,5 kg. schoenmaat 26 Mijn zoon wat kleiner dan het gemiddelde, mijn dochter zit er net iets boven.
Mijn zoontje is te licht voor zijn leeftijd 5 jaar en 5 maanden 15 kilo en 110 cm Dochtertje is 99 cm en 14,5 kilo.
Bryan 3 jaar 13,6 kilo 91 cm 23 schoenmaat hij lijkt klein als ik de rest zo zie! Klopt dit of heb ik het gewoon mis?
hier een groot kind en een kleintje...haha zoon, net 4, 114cm, 18 kilo en schoenmaat 30 [kleding maat 110/116] zoon, 14 mnd, 74cm, 8300gram schoenmaat 20.[jaja hij loopt sinds paar weken!] [kledingmaat 74/80] de oudste loopt op de lijn van cb, ruim boven de hoogste lijn, en de jongste dus ver onder de lijn.
Onze oudste dochter wordt volgende week 3, ze is 93 cm en weegt 12,8 Onze jongste is 6 weken is 52 cm en weegt 4500 gram.
Ze zijn 3 jaar en 2 maanden: D: 97cm en ong 14,5kg A: 94cm en ong 13kg M: 90cm en ong 13,5kg (ons ukkie)
Dochter; 98 cm ( niet heel nauwkeurig gemeten ) 16 kg met kleren aan op de thuisweegschaal en schoenmaat 25 ( denk ik.. ze heeft nu schoenen 23/24 en die beginnen klein te worden.. )
hahaha leuk hoor onze lang vergeten topik bij de baby dreumes, 'wie nog meer een grote baby', daar was tim altijd net onder jouw dochter. altijd in de top 3. hij is nu 2 jaar n bijna 10 maanden. hij is bijna 99cm en rond 16,7 kg. in november wordt hij gemeten door de cb. ik ben benieuwd. niekekris had die link naar de big baby lijst.ooit stond het op pagina 86 van de oude topik. hahaha.lang geleden zeg!
Even een gokje 3j11m 110 cm 17 kg Schoenmaat 29( we leven op grote voet hier) Edit: lengte veranderd..