Was wel benieuwd wanneer jullie pepernoten gaan kopen voor de kleine (en/of jezelf natuurlijk ) Ze zijn nu al in de winkel, zit er telkens water tandend naar te kijken, maar vind het eigenlijk te vroeg! Tis nota bene nog zomer... Maar wel lekker. Alleen voor me dochtertje (4) vind ik het verwarrend als ik het in huis haal, hoe moet ik dat dan uitleggen.. Ik gooi er ook even een polletje tegenaan
Pepernoten kocht ik nooit voor ze. Veel te hard en tai. Kruidnootjes bakken we meestal zelf. Is zo gebeurd, en veel lekkerder!
Ik vind ze voor de oudste nog veel te hard aangezien hij in zn enthousiasme nog wel eens vergeet te kauwen. Dus rond 5december maken we ze samen.
ik heb vorige week al kruidnootjes gekocht en toen heeft zijn dochter ook een paar keer een bakje met wat nootjes gehad. Vind ze heerlijk!
Vroeger was ik hier heel precies in. Kocht ze pas na St. Maarten. Ik vind pepernoten ook niet heel lekker. Maar vorig jaar heb ik ontdekt dat chocokruidnootjes wel heerlijk zijn. Dus dit jaar ben ik al gezwicht. Mijn excuus: ik ben zwanger. En mijn zoon snapt er toch nog niks van Maar kerstkransjes enzo mogen echt pas na Sinterklaas en oliebollen pas na kerst
Vanaf mijn verjaardag (begin november). Koop ze alleen voor mijn dochter en man, vind ze zelf niet zo bijzonder. Die met chocolade vind ik dan wel weer erg lekker...maar die koop ik dus maar niet te vaak...
wij kopen ze dan niet, wij bakken ze zelf, maar ik doe dat ook pas ergens als sinterklaas in het land is, of in elk geval, als je niet meer om sinterklaas in de winkels heen kunt. Zal dus ergens november zijn.
Vind ze echt belachelijk vroeg in de schappen liggen. Hier komen ze pas in huis, rond de periode dat Sinterkaas in het land komt. Ga ze ook lekker zelf bakken met onze dochter. Denk dat ze het heel leuk zal vinden.
Pas als de sint er is. We gaan ze ws ook wel zelf maken, maar ik vind ze verder niet te hard ofzo. Serieus?! Kerstkransjes als de kerstboom staat (en dat is niet direct na Sinterklaas). Oliebollen alleen 31 dec en 1 jan, evt als er nog wat over blijft later. Is zo wel genoeg vreetfestijn, lijkt me
ik haal ze niet vindt ze net te hard voor me zoontje en zodrek stik die erin en dan heb ik de poppertjes aan het dansen nee dank je wel,... ik koop straks wel andere dingen inplaats van pepernoten die poppen koeken weet neit hoe die dingen heten en schuimpjes voor in de schoen die mag die dit jaar voor het eerst echt gaan zetten...
Nu ons al tegoed gedaan aan een zakje! Jammie! Dit wordt uiteraard geen dagelijkse kost tot 6 december. (was trouwens misselijk van die chocoladekruidnoten, iiiiieuw!)
's Avonds zelf opeten als ze slaapt? Zelf koop ik trouwens wanneer ik er zin in heb, maar heb ze nu nog niet gehad...