Wie heeft er een leuke tip voor een speelgoed garage oid? Mijn zoontje wordt bijna twee, eigenlijk speelt hij nergens mee (helaas). Maar de laatste tijd vindt hij auto werkplaatsen of dingen die kapot zijn aan auto's echt heel cool om te zien! Nu nog iets vinden wat ook in speelgoed vorm boeiend genoeg is voor hem en echt lijkt op een garage of werkplaats oid.
Wat doet hij dan als hij nergens mee speelt? Mijn zoontje heeft een zo'n garage met verdiepingen. Maar dat bedoel je denk ik niet.. geen handige man die iets kan fixen? Of zo'n kinder gereedschap set misschien leuk? Hier is sinds een paar weken duplo een grote hit. Want hij kan het nu zelf. Gaat een wereld voor hem open. En voor mij
Staat er een beetje raar idd, haha.. hij speelt niet echt met speelgoed. Vindt iets vaak maar twee minuten leuk en dan wil hij weer op avontuur uit (dingen doen die ik liever niet heb ), met mama stoeien, etc. Ik hoop dat hij speelgoed wat leuker gaat vinden en er langer en zelf mee bezig kan zijn.
Hier is mn zoontje vanaf die leeftijd echt gek op boerderij dingen van bruder. Zijn ook trekkers, vrachtwagens etc van.
Hier is duplo al een hit sins hij 1.5 is. Wat vind hij van gewone blokken, de poppetjes en dieren van duplo? Grote auto's? Kassa van fisher price, autobaan, auto die stop je er boven in en rijd van links naar rechts naar beneden.
Mijn zoontje heeft de toet toet garage en het politiebureau, losse wegdelen en wat auto's, maar hij speelt er eigenlijk niet zoveel mee. Soms vindt hij het leuk om weggetjes te bouwen (meestal als er een van ons meedoet). Hij heeft ook een werkbankje met gereedschap en nog een losse gereedschapskist, dat vind hij momenteel wel erg leuk. Dan gaat hij met z'n schroevendraaier alles bij langs, best komisch
Hihi! Hier hebben we een paar dingen van duplo maar hij speelt daar helaas niet echt mee. Hebben ook een vliegveld van vtech, hij vindt t soms wel eventjes leuk met een autootje van de heuvel af te rijden of het wegdek in elkaar te zetten maar dat was het weer. Heb nu steeds zoiets van: heeft het wel zin om weer iets van speelgoed te kopen als hij er mis.toch weer niets aan vindt. Puzzel vindt ie soms ook even leuk, kleuren niet echt. Hij houdt wel meer van dingen in en uit elkaar halen of knopjes oid