Mijn dochter is even oud, en is nog eens vier cm langer dan jouw dochter! En een kilo lichter. Dus met 2,5 jaar: 1.04 cm en 15 kilo.
Jouw dochter is vrij groot inderdaad. Toen mijn dochter 2,5 was, was ze ongeveer 93 cm en 13,5 kilo. Ze wordt over minder dan een maand 3 en is wel gegroeid, maar is nog steeds niet zo groot of zwaar als jouw dochter. Maar ach, elk kind is anders toch? De één is groot, de ander klein en weer een ander zit er tussen in.
Hier met haar 3e verjaardag gemeten bij het CB. 108 cm en 15 kilo. Lang en slank. Mijn dochter word ook vaak overschat.
Die van bijna 3 was eind augustus 89 cm en 13 kilo. Die van nu ruim 2 was met haar verjaardag 78 cm en 10 kilo.
Mijn zoontje was op 2 jaar (en 2 weken) 92.5 cm en 12.5 kilo. Voor zijn leeftijd ook lang. Maar gewicht was toen wel op niveau van leeftijd.
Mijn dochter van bijna 5 is 107cm en weegt 15,4 kg. Als je dat vergelijkt met jouw dochter is of jouw dochter groot of mijn dochter klein (en ik denk dat het beiden het geval is ). Ze groeien toch allemaal op hun eigen lijntje. De oudste was/is op dezelfde leeftijd als de jongste standaard 6 cm groter (die was dus met bijna 5 113 cm) en een kg of 4 zwaarder (woog bijna 20 kg). Je doet er niets aan.
Als ik de curves van mijn dochter doortrek (ze is nu bijna 1,5 jaar), verwacht ik ook zoiets qua lengte met 2,5, alleen met gewicht zit ze waarschijnlijk veel lager, want ze is erg smal, woog 9,6 kilo bij 86 cm met 14 maanden.
Mijn dochter van net twee is 85cm en 11kg. Hier juist een shorty ... Maar op de groeicurves is alles tussen -2 en +2 prima hoor, zolang ze in verhouding zijn weinig aan de hand. Iedereen is anders ... en sommige mensen hebben gewoon altijd iets te zeggen.
mijn meisje wordt in februari 3 jaar 1.04,5 m en 12,3 kilo. ze is erg lang en dun en aankomen is helaas niet zo makkelijk.
Dat zegt niets voor over 2 jaar, mijn kinderen waren met 6 maanden ongeveer 70 cm en 8,5 kilo, maar daar is daarna weinig meer van overgebleven
Haha oke. Zijn vader is wel heel erg lang. Ik gewoon gemiddeld. Ben benieuwd wat hij straks gaat doen!