Hier was hij in oktober met 2 jaar en 4mnd 95cm en 13,5kg. Dat was volgens mij redelijk gemiddeld, dus denk dat jouw dochter wat aan de grote kant is, maar volgens mij wel netjes in verhouding. Dus dat is prima toch?! Oh en mijn zoontje was met 6maanden 71cm en 8,5kg, dus valt best mee wat hij de afgelopen 2 jaar nog gegroeid is hoor en toch netjes met het lijntje mee.
Met 1 jaar en 11 maand was ze : Lengte : 94.3cm Gewicht : 14,5g. Als ze zo door gegroeid is dan is nu rond de 1m lang. volgende week moet ze weer na het CB
Zoontje van 20 maanden 9 kilo en 77 cm. dochter van 8 jaar en weegt 19/20 kilo! En ik gok op 122 lang. Dus jou meisje is best groot, maar elk kind is anders he Maar die van mijn zijn 2 kleintjes hoor
Zoon is net 2 (oktober) en zit in kledingmaat (broek) en (shirts). Ik verwacht volgende week bij het CB dus ook ongeveer een meter. Volgens mij is hij rond de 17kg. Gelijk aan jou dochter dus. Is groot, maar ik vind hem er niet echt uitspringen als ik het kdv zie met andere kindjes van zijn leeftijd eigenlijk.
Hier was de oudste met vijf maanden 70 cm en woog toen ruim 8,5 kg. Inmiddels is ze 7,5 en 133cm en 26kg oid. Kan dus nog alle kanten op gaan inderdaad.
Maar ze is toch nog steeds redelijk groot? Mijn oudste is bijna 9 en even lang en zwaar als jouw 7,5 jarige. En ik dacht dat die van mij nu best wel gemiddeld was, of is ze misschien toch nog klein voor haar leeftijd
Onze oudste zoon is 3 jaar en bijna 8 maanden en is 110 cm lang en weegt rond de 18,5 kilo. Ook een redelijk lang mannetje, maar dat is hij altijd geweest. De jongste is 1 jaar en bijna 7 maanden en was 2 weken geleden bij het cb 84,4 cm en ruim 12 kg. Lekker gemiddeld dus!
Ze is relatief lang, maar bij lange na niet zo lang als dat ze als baby was. Ze is nu iets boven gemiddeld, volgens mij, en toen zat ze op +2,5 oid.
Ik ben benieuwd! Als hij in dit tempo door blijft groeien zit hij over een paar maanden in maat 92😂😂
Mijn meisje van net 3 is 106.5 cm lang en weegt 15.2 kilo (vorige week toevallig bij de kinderarts geweest) Ze wordt altijd overschat! Soms best wel eens lastig!