Ben vandaag naar de vk geweest, ik heb het gevoel dat mijn buik nog erg klein is maar volgens de vk helemaal volgens het boekje. mijn buik (van boven naar beneden) is 31 cm?? ben 32 wk. Hoe groot was jullie buik met 32 wk?
Heb even gemeten voor je, ben nu bijna 36 wk en mijn buik is net geen 27 cm (maar ik heb een mini-buik haha)
De grootte van je buik heeft toch ook helemaal niets met een goed verloop van je zwangerschap te maken? Sommige meiden hebben een enorme toeter, anderen een klein buikje, maar hun baby's kunnen precies even groot zijn. No worries meid!
idd , een baby die meer naar achter ligt , of meer vruchtwater heeft , het verschilt allemaal. ik heb ene flinke buik.. had ik met 12 weken al...en hij groeit enorm... maar dr zit dan ook wel ene groot kindje in en heel veel vruchtwater
Zegt helemaal niets, een vriendin van mij is pas bevallen van een dochter, had echt een enorme buik (leek op een tweeling buik) en haar dochtertje woog 2400 gram....
Ik ben bijna 34 weken en mijn buik loopt 3 weken voor volgens de meting. Kreeg vanmiddag de opmerking van een kennis dat het net leek of ik een skippy bal had ingeslikt...
ook hier forse buik - donderdag groeiecho dus weet niet hoe groot kind daadwerkelijk is, maar buik is nu met 32 weken 36 cm van schaambeen tot bovenkant baarmoeder. Buik is al hele tijd vrij groot (aan grote kant voor duur zwangerschap) maar niks om zorgen over te maken. Idem met kleinere buik. Gaat om wat er binnenin gebeurt
@beertje87 hahaha, leuk he die opmerkingen @minimoon, krijg je een groeiecho vanwege je buik of gewoon standaard? mij vk doet alleen ligginsecho met 35 wk :s helaas
Begreep van de vk dat ze het vrij vaak doet, maar niet helemaal standaard. Ze heeft wel gezegd dat ze het nu wil doen omdat het toch wat groot lijkt te zijn, en we dan beter zicht hebben op hoe groot. Ben zeer benieuwd!
0kee, nou ik ben ook benieuwd hoor! ik heb 4 verschillende vk (erg ingewikkeld)vind ik dat,en ze zijn allemaal het zelfde: ff voelen, en zeggen: ja alles is goed, hij groeit goed...:S:S nou hopelijk hebben ze gelijk en wie weet kom ik er achter met de ligginsecho, jij succes met de groeiecho
He Medinalil - vandaag echo gehad en buik is opgementen. Beiden helemaal normaal. Waar ze vorige keren dus zeiden te groot, was de buik (baarmoeder) nu 30 cm en dat is normaal; bovenkant baarmoeder kwam tot halverwege navel en borstbeen. Kind heeft beetjedikke buik, maar vk heeft 3x gemeten en kwam 3x op andere cm uit. ze nam uiteindelijk de grootste. Dus... ach. Erger is wel dat het hoofd iets voorloopt qua grootte hopen maar dat ie wat eerder komt en dat alles netjes in elkaar schuift. want een groot hoofd.... AU.