17 maanden drama??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meara, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meara

Meara Niet meer actief

Onze 17 maanden oude dochter zit in een schijnbaar zware sprong zoals ik overal kan lezen.

Vanavond weer een groot drama en zo erg dat ze nu rondjes rent door de huiskamer.
    Ze ging naar bed en dat is nooit echt een probleem. Papa ging op visitie vanavond en alsof ze het door heeft gaat ze jammeren. Papa gaat pas weg als ze in bed ligt.
    Speen was weg dus ik die gegeven aan haar. Begon ze me toch te gillen. Ik deed alsof ik der niet hoorde en liep weg.
    Later weer hetzelfde speen uit bed dus weer naar boven. Weer gillen en ik dus weer weg. Halverwege de trap was ze zo in paniek en hysterisch aan het huilen dat ik terug ben gegaan. Zo ken ik haar echt niet. Ze was bijna paars van het huilen zo hard. Pakte haar op en probeerde haar te troosten. Pas toen ik de kamer uitliep hield ze op. Terug kamertje in weer hetzelfde. Heb haar meegenomen naar beneden want mijn bekken trekt het niet om steeds de trap op de moeten en mijn gevoel trekt het niet haar te laten huilen

Gaat dit nog over want het was zondag ook al zo

2. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    hoi, echt vervelend voor je! Lijkt me enorm zwaar. Ons meisje begint ook haar vroege peuterpuberteitdingetjes te krijgen; vaker moeilijk doen met verschonen/aankleden...heel erg aan mama of papa hangen, kan echt heeeel hard gaan huilen als ze niet meteen haar zin krijgt, als ze een tussendoortje wil en ik pak iets wat ze niet echt wilt gaat ze ook steigeren...etc etc...denk inderdaad dat het een soort van sprong is..hoop het in ieder geval want vind het ook erg zwaar. Ben fulltime thuis bij haar en nu ik hoogzwanger ben, is het regelmatig erg zwaar...MAAR ook erg leuk, dat wil ik er even bij zeggen, ze zegt al best veel woordjes en begrijpt me steeds beter (en ik haar :)
    Zegt jouw dochter al veel woordjes?

Groetjes Claudia

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja het gaat over. Heeft hier een week geduurd en nu heeft hij het weer. Je kindje kan ws verlatingsangst hebben en heeft even behoefte aan mama/papa. Zijn er kiezen op komst? Dat kan ook heel vervelend en pijnlijk zijn.
    Thijs is dan in de avond erg druk. Hij kan in bed zijn rust niet vinden. Gooit alles zijn bed uit, wat hij dan weer wilt hebben...
    Wij halen hem dan even uit bed en nemen hem tussenin. Na 20 minuten is hij rustig en kunnen we hem terugleggen. Hij laat nog wel even merken dat hij het niet leuk vindt, maar gaat wél slapen.
    Laten huilen doen wij ook niet. Succes!

4. Meara

Meara Niet meer actief

Ik zie dat onze meiden maar 3 dagen schelen.
    Ja ze babbelt veel en zingt zelfs al liedjes.
    Ze is vreselijk wijs en meestal heel erg lief en grappig.
    Ik ben altijd thuis en juist al ze op bed ligt heb ik even mijn eigen tijd en die is nu wel even weg. Het gaat wel weer over maar nu is het gewoon erg zwaar ook omdat ze vanmorgen al om half 6 wakker was en nu dus nogsteeds

5. Meara

Meara Niet meer actief

Dank je wel MAchteld voor je berichtje
    Ik kan dat laten huilen niet. Normaal bij een beetje wel maar dit was zo erg.

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Je kindje heeft het gewoon moeilijk, dan is het toch logisch dat het mama of papa wil? Zo zielig om dan te laten huilen. Je merkt het echt wel hoor als ze je in de maling nemen (daar zitten we nu in).

7. Meara

Meara Niet meer actief

Dat merk je inderdaad wel ja.

Deel Deze Pagina