Mijn dochter is bijna 8 maanden, en heeft dezelfde maten als jouw zoontje. Ze is iets langer en iets zwaarder dan een gemiddeld meisje (volgens de CB-curves), en ze heeft vooral lange beentjes. broekjes maat 68 zijn dus geen goed idee meer, van dat ´hoog water´ worden haar benen zo koud. en ze heeft ook van die flinke voeten, hoewel, het zijn vooral haar tenen waardoor ze een grote schoenmaat heeft. Als ik nu nieuwe kleertjes koop, koop ik maat 80. Van 74 zitten sommige shirtjes haar nogal krap, wat zo´n geworstel oplevert met de armen in de mouwen doen.
Beau woog zo'n 8500 gram en was 72cm Maatje 68 voldeed nog prima, al kon hij sommige bovenkleding stukken van maatje 74 ook al aan. Broeken zijn voornamelijk nog maatje 68.
Mijn zoontje was met 11 maanden 74,5 cm en 9360 gram. ( gekomen van 1470 gram en 42 cm bij de geboorte) Van broek maatje 74 en bovenkant 80/86. Is net hoe het valt
mijn zoontje sam is sinds 7 nov 10 maandjes oud en gisteren bij consultatiebureau geweest, hij is nu 79 cm en weegt 11,4 kg. maar hij zit ook bij de hoogste curve. ook doet ie al best veel, kruipen, zitten, optrekken, en losse stapjes8) best leuk maar ook heeeel veel opletten
Hier ging ze eerst als een speer en nu langzaam. Ze is hier nu 8,6 kg en 70 cm. Met 10 maanden denk ik 8,8 kg en 71 cm. Broekjes/rokjes draagt ze mt 68. Truitjes/jurkjes/enz. mt 80. Mouwen zijn wel altijd te lang maar ik krijg haar niet meer in 74 gewurmd. Ze heeft brede schouders en in verhouding denk ik ook een iets langer bovenlijfje. Hier loopt ze nu ook om de tafel heen.
fynn was 9800 en 76 cm en had maat 74 die heeft hij gehouden tot 14 maanden.nu is hij bijna 22 maanden en gaat hij langzaam naar maat 86
Kirsten is nu ruim 9 maand en weegt 8500 gram en is 71 cm lang. Dus over een paar weken ongeveer 8800 gram en 72 cm. Bij de bovenkleding draagt ze maat 74 en broeken, leggings etc 68/ 74. Net hoe het uit valt.
Hier nog wel geen 10 maanden lengte: 71cm gewicht 8300gr en kleding 74 en ik koop nu alles in 80 omdat ze zo snel groeit en het zonde is dat ze het maar even aan heeft.