Mijn zoontje is soms erg raar.. als ik een knuffel vasthoud en dan zeg van maddi kusje geven dan geeft hij zij knuffel elke keer weer een kusje. eingelijk met alles...als het een bouwblokje. als papa en mama zeggen maddi kusje?? krijgen we gewoon een mep! heel af en toe krijgen wij ook een kusje maar vaker een mep tegen je smoel. en leuk dat hij dat vindt zeg!!! hij lacht en lacht maar aan een stuk door. vindt hij ons niet lief ofzo? waarom mogen wij geen kusje alleen handkusjes als hij naar buiten gaat of naar bed gaat wilt hij wel doen.
Wij krijgen ook zelden een kus. Of hij draait zich om of hij duwt ons weg. Heel af en toe heeft hij een dag dat ik wel 3 kusjes krijg en heel soms ook uit zichzelf. Beer krijgt inderdaad wel elke keer een kus. Maak me er eerlijk gezegd niet zo druk om. Hij is gewoon geen aanhankelijk kind. Ook nooit geweest.
Herkenbaar. Als we niet uitkijken krijgen we een klap of een kopstoot. Beertje en pop krijgen bijna continu knuffels en kusjes. Maar, als eens van ons op de bank ligt en vragen om een kusje, dan doet ze het wel Niet mee zitten joh, natuurlijk vind hij jullie wel lief. Het komt wel
Hahaha jaaa dat hebben we hier ook. En als ik niet uitkijk bijt hij me zo in mijn wang of neus!!! Ik heb ook niet zo'n knuffelkind helaas..
Hihi, hier ook herkenbaar hoor! ik krijg dan geen mep, maar hij loopt wel hard nee-roepend weg (sinds hij dat kan ). Knuffels worden overladen en ook mijn buik (baby) krijgt de nodige kusjes, maar papa en mama? Ho maar... Tja, ach... het zal wel weer een fase zijn! Wel opvallend trouwens, papa en mama mogen elkaar hier ook geen kusjes geven!! Dan komt Lucas ertussen en geeft hij ons allebei een kusje. Doen jullie kindjes dat ook? Misschien is dat dus de truc, hahaha
ja hier ook hetzelfde. Als ik zeg mama of papa kus dan duwt ze me weg en roept Nee! Maar haar knuffels en boekjes krijgen wel kusjes... Laatste paar weken is dit wel aan het veranderen trouwens, ze wil opeens af en toe op schoot en we krijgen zomaar spontaan een berg kussen van dr. Maar op commando doet ze het echt niet, dat wil ze niet.
Damien heeft dit ook even gehad...maar nu geeft ie wel weer kusjes...niet altijd maar meestal wel gelukkig hihi knuffelen af en toe en als ie ziek is wilt ie nix anders haha. denk dat het ook een fase is