Hier precies zo. Maar 55 inch is toch juist best groot...? Ik vind hem in ieder geval wel echt groot (hoewel het snel went - hij hangt er nu al bijna 10 jaar, ik weet niet beter ), maar hij hangt aan een muur waar we verder toch weinig mee kunnen, omdat de tv er hangt. Daarom mijn man maar laten gaan.
Ik vind de onze van 49 inch al groot Het lijkt me echt gek als de woonkamer grotendeels uit beeldscherm bestaat.
Een 32 inch ik ben de enige hier geloof ik Het ding is inmiddels 7 jaar oud maar kan denk ik nog wel even mee. Als er op een gegeven moment wel een nieuwe moet komen dan haal ik er gewoon weer eentje van hetzelfde formaat. Ik heb niks met mega schermen (en we zitten er ook niet 5 meter vanaf zoals ik hier vaak lees).
Wij hebben een lg oled 55 inch, we zitten op ruim 4 meter. Ik vind hem prima. We kwamen van 40 inch, die was wat aan de kleine kant voor deze woonkamer (ging op zich wel hoor). Ik ben blij dat we niet voor de 65 inch zijn gegaan, want volgens mij zitten we iets dichterbij (denk 3-3,5 meter) in het nieuwe huis (aparte tv kamer daar), dan lijkt 65 inch me eigenlijk echt wel te groot, hier had dat wel gekund, maar dezelfde televisie in 65 inch was erg prijzig en gezien de verhuisplannen en dat we niet wisten hoever we er dan vanaf zouden zitten, zijn we gelukkig voor de 55 inch gegaan. Als je op 5 meter zit, dan lijkt me 65 inch wel een goede keuze eigenlijk, 55 zou nog kunnen, maar kleiner niet en groter zou ik persoonlijk ook niet doen. Blijf je hier wonen en blijft je inrichting hetzelfde? Afstand is belangrijk qua keuze van je tv grootte.
Haha, hier ook een kleintje hoor! Wij hebben een Samsung smart tv van 24 inch. Vind ik persoonlijk echt groot genoeg, maar als er eens een nieuwe moet komen nemen we waarschijnlijk een maatje groter. Ik denk dat, zoals velen al schrijven, de afstand tot de tv heel belangrijk is bij de keuze van het beeldscherm. Wij waren laatst in een hotel met een hele grote televisie en konden daar echt niet goed naar kijken, omdat we zo dichtbij zaten!
Dit had ik gemist . Dan zou ik persoonlijk 65 inch wel wat groot vinden, zoals ik schreef, ik ben blij dat we voor een 55 inch zijn gegaan, aangezien we in het nieuwe huis dichter bij de televisie zitten. Ik denk wel dat het wel kan hoor, een grotere televisie went wel heel snel, ik zou het persoonlijk wel zonde vinden van het geld (prijsverschil is best wel groot tussen 55 en 65 inch). Ik zou in een zaak gaan uitmeten en op een krukje op die afstand ervoor gaan zitten.
Die willen wij hierna. Maar wij kopen pas een nieuwe tv als de oude kapot is. Onze huidige hebben we een jaar of 6 nu, daarvoor hadden we nog zo'n groot bakbeest . Wij hebben nu een 45 inch en zitten op zo'n 4,5 meter afstand. Van mij zou het nog wel wat kleiner mogen, ik vind het echt niet mooi, zo'n groot scherm in je woonkamer. En ik kijk ook nauwelijks tv.
Wij hebben dezelfde situatie maar helaas moeten we even zuinig aan doen dus een nieuwe tv staat onderaan op ons lijstje. Ik kwam er dus achter dat het toch mooier kijkt als je een groter scherm hebt dus ik heb nu wieltjes onder het tvmeubel gezet (is niet zo groot en zitten pootjes onder) en schuif gewoon de tv dichterbij O,ja wij hebben een 10 jaar oude led-lcd LG en nog steeds werkt hij prima.
Haha, nee echt he, die van ons was ook heel oud geworden. Vriendjes van mijn zoon waren destijds allemaal jaloers, die dachten dat wij een hele futuristische televisie hadden .
Nee geen last van. Man zei dat t bij de tv’s van nu niet zoveel meer uitmaakt hoe ver je er vanaf zit. Nou ja, je moet natuurlijk niet met je poffert ik de tv zitten.