Mijn ouders zijn dit jaar 50 jaar getrouwd, nou ga ik de uitnodigingen zelf maken maar nu heb ik al zitten zoeken, maar waar zou ik ze het beste kunnen maken...het moet niet te moeilijk zijn en ik moet er een eigen foto bij kunnen zetten en ze moeten er ook kunnen worden afgedrukt... iemand een idee?
Ik heb, toen wij gingen trouwen, zelf onze trouwkaart gemaakt op www.poobies.nl. Je kunt een achtergrond, plaatje etc. van hun site kiezen en daar je ontwerp mee maken, maar je kunt ook een eigen foto gebruiken. Proefdruk kan je ook aanvragen trouwens. Ik was er heeeel erg tevreden over.
Ik maak uitnodigingen zelf met psp, en die laat ik dan afdrukken als foto. Als je niet zo handig bent met psp heb je ook standaard sites als www.vistaprint.nl , Uitnodigingen maken met je eigen foto , Imikimi.com - Sharing Creativity , www.kruidvat.nl ect
Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren, hebben we de uitnodigingen zelf gemaakt op de pc met CorelDraw.. Je moet wel enige handigheid hebben met zulke tekenprogramma's, maar als je de basics een beetje hebt, is het makkelijk te doen!