wij hebben nog een ouderwetse breedbeeld tv, maar wel 1 met perfect beeld, 96 cm pas als de tv de geest geeft koop ik een andere waarschijnlijk 1 van 107 cm, maar zeker niet groter
139 cm....volgens mij heeft mijn broer er 1 die nog wat groter is....echt een bioscoop in huis, geweldig!
Wij hebben ook gekeken naar de afstand van bank en tv en hebben nu een LCD van 107 cm. Op de slaapkamer een LCD van 66 cm.
Die van mij is 112 cm(flatscreen) vind hem wel groot maar heb hem kadoo gekregen. Vond hem eerst te groot nu valt het wel mee. Ieder zijn ding toch?
Nu nog een kleine van 56 cm of zo. We gaan straks een andere halen. Dat zal vanaf 1 meter gaan worden. Wel eentje die we aan de muur kunnen bevestigen als een soort schilderij. Wij vinden het juist er mooi in huis staan. Modern.
wij hebben sinds kort een lcd van 107, daarvoor hadden we een plasma. maar vergis je niet die dingen vreten echt stroom !!!
Wij hebben nog een gewone breedbeeld, ik denk dat ie zo'n 75cm is. We kopen geen plasma totdat deze kapot is, of totdat we verhuisd zijn en we deze op de slaapkamer kunnen zetten. Nu kan dat namelijk niet, we hebben niet zoveel ruimte in de slaapkamer. En dit ding heeft echt een enorme toeter erachter, en weegt zo'n 70kg!
mijnes is iets in de 90 cm .. maar zou niet kleiner willen hoor .. op de slaapkamer wel maar voor beneden.. we zitten er ong 2,5 á 3 meten vanaf
Wij hebben nog zo'n oud bakbeest van (schrik niet) 52 cm beeldbuis.... Groter zou niet kunnen want dan past hij niet meer in mijn tv kast hahaha!
ja maar licht er ookaan wat je ermee doet ! sommige mensen hebben hun tv bijna nooit aan . hier staat hij als ik thuis ben altijd! aan .. ( alleen als ik moet poetsen niet maar ook nog vaak voor de muziek .. ) dus licht er ook maar net aan hoeveel waarde je eraan hecht denk ik..
Ook wij hebben een behoorlijk grote in de woonkamer staan. Vraag me niet precies naar de maat, maar ik denk ook 1m17 of zo? In ieder geval een mooie grote. Mijn ouders hadden 2 jaar geleden de grootste die er toen was. Daar kon je niet met je armen de twee zijkanten vast pakken. Maar hun huiskamer, en keuken ineen is ook 8 breed en 12 lang. Maar goed, de ene heeft een huiskamer van 4 bij 8, en anderen groter, dus als je dit niet weet kan je ook niet oordelen of die te groot is of niet.
hier ook een 107 cm. In de winkel hebben ze ons verteld dat je de afstand tussen de tv kijk plek (meestal bank) en tv moet meten , dat is het aantal inch die je moet kiezen. (dus 4 meter zou in de buurt van 40 inch moeten zitten)
Is het niet zo dat we ook telkens groter willen omdat we er toch elke keer weer aan wennen? Want vroeger was een grote tv echt niet zo groot. En als je een 66 cm hebt, ben je dan nu echt bijna de enigste? Want ik vind wel dat jullie enorme tvs hebben hoor. Wij zijn van 52 cm naar 66 gegaan, dat was een goede overstap dacht ik zo. Maar we durven er niet blij en trots vooruit te komen omdat iedereen zulke enorme lichtbakken heeft. En hoe zit dat met stroom? en je ogen is het wel goed voor je ogen? Eigenlijk zijn wij wel blij met onze 66cm maar (hoe kinderachtig ook) als iedereen een groot ding heeft moeten wij dat nu maar ook gaan doen.????!!? of dan toch weer niet??
maar niet iedereen heeft er zoveel geld voor om zo'n ding tekopen. wij hebben van ons xtra gewld fifty fifty gedaan. beetje tuin beetje huiskamer