Een plasma van 107 cm. En van dat stroomverbruik klopt niet meer hoor,lcd en plasma verbruiken ongeveer hetzelfde nu. Vroeger vrat een plasma energie,maar tegenwoordig echt niet meer.
Mijn tv is 120 Cm. Als je ruim Groot woonkamer heb? Dan is grote tv heel mooi (Mijn woonkamer is 10 meter) Maar Klein woonkamer met een groot tv, is niet mooi.. Is ook beetje overdreven
Onze grootste tv is 4 meter 10 . en boven hebben wij nog 27 tv's staan maar dan moet ik wel zeggen dat het mijn man zijn hobby is haha
die van ons is ook 107 cm. Het is dat de oude kapot was anders was deze er niet gekomen. Ik geef persoonlijk ook niks om tv kijken vandaar... In het begin vond ik zelfs de ondertitels super groot. Nu ben ik er aan gewend. Vind het wel lekker kijken als ik al eens kijk.
wij hebben er een van 107 cm. vond hem eerst ook vrij groot we wilde ook gaan toe nvoor een 88 0fv 94 geloof ik maar scheelde maar 3 tientjes met een van 107 dus jah toe nwilde manlief die van 107 haha. hij past net op de muur op een de plek waar ik hem wilde dsu hij had ook neit groter moeten zijn. in het begin vond ik het ok geen gezicht maar ben er nu zo aangewent hangt gewoon een groot wart schilderij aan de muur hihi het is trouwens een plasma. en wij hadden toe nook gelzen van het stroomverbuik maar volgens de meneer van de winkel is dit onzin. hij zei de ene verbruikt meer voor bepaalde kleuren ed dan de ander maar uieindelijk is het hetzelfde. dus vandaar bij ons toch de keuze plasma.
Wij hebben een LED tv van 107 cm. Maar we gaan toch een grotere kopen waarschijnlijk, we wonen erg ruim dus een grotere is toch wel fijn. Dan kan deze boven de eettafel
Beneden hebben we 26 inch (is dat 66 cm?) en boven ietsje kleiner. Maar we hebben het zo ingericht dat we er best dichtbij zitten. Ik heb er geen last van in elk geval We hebben boven apart ook nog wel een beamer staan met een scherm van 2 meter, maar dat is meer voor dvd's. En thijmen vind het geweldig om daar de Sprookjesboom te kijken
@goh, een zonder tv, bewuste keuze neem ik aan. @ Hier ook ingebouwde digitale ontvanger, dus wij ook geen kastje. Maar voor ons was ook belangrijk dat je hem dus ook echt aan en uit kon zetten. En lcd was voor ons ook erg belangrijk. Met plasma niet zulke goede ervaringen. Al moet ik zeggen dat het beeld wel mooi is. @ennu, wat is nou hdmi????? en hij kan gebruikt worden als monitor voor de comp, mochten wij ooit groter gaan hebben we een enorm monitor voor de comp hahahah
Klopt: wij hebben geen kabel, scheelt 30 euro per maand, en we hebben een huis van 40m2 met z'n 2en en straks 3en, dus kunnen de ruimte beter gebruiken Wat ik wil zien staat vaak ook op uitzending gemist, en we hebben wel 2 computers
Ik kan niet pronken met een grote tv,wij hebben een LCD van 81 cm en in de slaapkamer een grote bak van 53 cm. Maar daarin tegen kan ik wel met iets anders pronken van groot formaat . Oeps, beetje off topic .
Volgens mij is die van ons 37 inch (94 cm) kan ook iets groter zijn, weet het niet zeker. In ieder geval een mooi groot scherm, zou niet anders meer willen.
Volgens mij is die van ons 81 cm. We hebben ook nog zo'n oude zwarte kijkdoos (zo noem ik het), maar hij doet het nog goed.
Je zult verbaasd staan hoe goed die oude kijkdozen het nog doen. Mijn oom en tante hebben nog zo'n oude. Die is ondertussen al meer dan 20 jaar oud. En werkt nog prima.