wij hebben een lcd van 107 cm met hdmi. Dus ik doe wel eens een filmpje downloaden en afspelen op de tv. Of gewoon hel megagroot computeren hahahah.
wij hebben er een van geloof 1,5 breed.... (deze had mijn menneke al hoor) anders had ik hem nooit aangeschaft. ik vind dat sund van het geld. maar hij werkt elke dag en veel en hard en dat is echt iets wat hij graag doet, tv /film kijken... dus op zich gun ik hem dat dan weer wel. maar ik zelf heb dat ding nooit aan staan... geef mij maar een radiotje uit de prehistorie en ik ben nog tevreden haha!! ook hebben we een ruimte aan huis waar we een bioscoop van hebben gemaakt (met beemer en super geluidinstalatie) heel mooi gemaakt allemaal door man lief en ingericht als echte bios dus vol met bios posters enzo en een beetje ingericht alla rock and roll stijl!! van die lichtreclame, coccola dingen etc. Op zich een leuke ruimte maar ook mij zie je daar weinig!! Het enigste wat ik graag zie is onm en gtst maar al moet ik dat op een mini tv zwart wit bekijken vind ik het nog oke haha... en dat te bedenken dat ik meer uit deze tijd kom , en man lief van vroeger (stuk ouder als mij dus) maar ja als hij het leuk vind wie ben ik om hem tegen te houden he... ik vind het zo wie zo altijd zoiets... er komen ik weet niet hoeveel nieuwe tvs / computers / gsms uit... zo zou je aan het kopen kunnen blijven!! gewoon lekker nemen waar je zelf behoefte aan hebt en wat je butget toelaat natuurlijk!!
wij hebben nog zo'n ouderwetse breedbeeld, met zo'n enorme bak erachter . Ik wil wel graag een flatscreen, maar manlief niet. Vind ie zonde zolang deze het nog doet. (raar, het is toch écht een kerel... ) Het gaat mij niet eens om een groter beeld, maar vind zo'n plat scherm mooier staan, scheelt ruimte. Nu kijk je van de zijkant tegen zo'n lelijke uitstulping aan.
dank jullie wel, ik heb ruimschoots antwoord op mijn vraag. al zijn er hier wel veel met een 107 cm tv, dat heb ik hier in mijn naaste omgeving niet zo opgemerkt. wel groot maar niet 107 cm. fijn dat er ook mensen zijn met een wat kleinere tv dat geeft toch een rustgevend gevoel dat ik toch echt niet de enige ben die een enorm beeld niet zo nodig hoef te hebben. Maar uh niemand die weet wat hdmi is?
wij hebben er een van 1 met 7 cm goed zat hi hi het was wel wennen maar nu wil ik niks anders lekker doen waar jij je goed bij voelt meis het is ten slotte jou tv en kijk plezier toch
onze tv in de woonkamer is 139 cm van pioneer en ik de toekomstige kinderkamer staat er 1 ( gaat naar de slaapkamer) van 107 cm van samsung beide zijn plasmaschermen