ik heb deze weekendtas gekocht vanmiddag bij de kruidvat, deze wil ik gebruiken om spullen van de baby erin te doen naar het ziekenhuis en ook om later als luiertas te gebruiken kan toch wel of niet?
thanx Ep, ja hij is nog groter dan op de foto maar omdat ie leeg is , is die helemaal opgevouwd zeg maar
Ik had deze van de Ikea IKEA | Reizen | Tassen & koffers | UPPTÄCKA | Weekendtas moest ineens 3 dagen blijven dus manlief moest toch extra spullen halen
ik denk dat hel wel mee gaat vallen qua grootte en hoeveelheid spullen alleen het hoognodige...mocht ik langer moeten blijven hebben ze zo weer spullen van thuis meegebracht ( wat ik al wel op een stapeltje klaar leg in de kast eventueel, dat ze het zo maar hoeven te pakken ) dus voor mezelf alleen een extra setje van alles om te verschonen en 2 setjes voor de beeb vanaf wanneer moet die tas eigenlijk klaar staan?
- hemd of zo waarin je wilt bevallen - evt. schone kleding voor als je naar huis mag - sokken - ondergoed - nachthemd - toilettas met verzorgingsdingen voor jezelf. borstel, tandenborstel/pasta, douchespul/shampoo - slippers - iets te lezen, dvd's of zo ( ik moest onverwachts paar dagen blijven en bevalling kan ook lang op zich laten wachten.) - 2 setjes kleding voor baby. liefst 2 maten. - ponsplaatjes - legitimatie - geld voor evt. wat te halen tussen door/parkeergarage/rolstoel - iets te eten zoals liga of zo voor tussendoor en dextro
Ik dacht dat ik het wel zou redden met een grote tas. Maar helaas Dus nu heb ik al onze (van mij en mijn man) spullen in die grote tas gedaan en alles van de kleine in de luiertas. Nu is het een stuk beter