Goedemorgen Meiden, Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie het weten. Mijn laatste 2 cyclussen duurden 54 dagen . Zou er dan wel een eisprong geweest zijn? Ik zou nl met ovulatietesten willen beginnen, maar als er geen eisprong is bij zo'n langere cyclus dan is dat zinloos. Temperaturen lijkt me nog ff niks, dat heb ik een tijdje gedaan, maar dan ben je er elke dag vanaf s morgens vroeg mee bezig en ik wil er minder mee bezig zijn, dus temperaturen is dan geen oplossing. En met ovulatietesten, ben je er een paar dagen mee bezig, en dat is dan nog wel te doen.. Ben nu 9 maanden met de pil gestopt, de eerste cyclussen waren 38 dagen en de laatste 2 dus 54 dagen . Ik hoop dat iemand hier iets vanaf weet. Gr. Jorietje
Ja hoor je hebt dan gewoon een eisprong (kan natuurlijk altijd niet zo zijn, maar daar gaan we niet van uit) Die zit ongeveer 14 dagen voor je menstruatie. het moeilijke nu van ovulatie testen is dat je niet weet of je volgende weer 54 of 38 gaat zijn. je moet daarom uitgaan van de korste cyclus, dit houd in dat je meer dan de standaard 5 testen nodig heb, omdat het ook wel eens 54 dagen kan zijn.. Het er mee bezig zijn met tempen ben ik persoonlijk niet mee eens. ik link mijn thermometer op 6 uur smorgens nergens aan hihihihi dat is net zo een gewoonte als naar de wc gaan en tanden poetsen. het is echt niet zo dat ik dan gelijk met kindjes bezig ben. maar goed iedereen is anders. groetjes
Bedankt voor je antwoord, ik ga dan toch maar de ovulatietesten bestellen, en kijken of ik dan kan ontdekken wanneer mn ei is. Is er nog een bepaalde tijd waneer je t beste kan testen met die ovulatietesten? Ik bedoel s morgensvroeg of maakt dat niet veel uit?
Thnx! Ik ga vanmiddag thuis via deze site 2 sets bestellen! Kom ik dan nog tekort dan bestel ik ze weer bij!