Hoi meiden. Ik vraag me af wanneer jullie de baby voor het eerst voelde. Bij mn eerste kind met 16 weken 2e kind met 13 weken Maar ben nu 9+4 week en lijk de baby nu al af en toe te voelen. Weet natuurlijk ook wel wat ik moet voelen tov de eerste maar lijkt me toch wel extreem vroeg..... Graag hoor ik jullie ervaringen!!
Ik voelde dit kindje ook al heel vroeg. Rond de 10 weken voelde ik gekriebel achter mijn schaambot. Voelde echt heel anders dan mijn darmen.
Eerste rond de 20-21 wkn, de tweede rond 13 wkn en bij de derde voelde ik ook het eerste gekriebel bij 10 wkn... Er zijn mensen die zeggen dat het niet kan , maar voor mij was het wel zo. Had overigens ook al vroeg bandenpijn bij 3e, de boel was volgens mij erg slap daar binnen, zodat minste beweging al voelbaar werd of zo .
Grappig dat jullie ook je tweede of derde baby nog eerder voelde dan de vorige zwangerschap. Ik denk voor 90% dat wat ik voel ook echt de baby is. Maar dat weten we pas zeker als het gevoel steeds duidelijker word. Thanks voor jullie reacties
Ik voelde bij de eerste zwangerschap mijn zoon met 16 werken (placenta voor). En bij mijn tweede zwangerschap voelde ik mijn dochter met 9 weken (ook placenta voor). Ik weet dat er veel mensen zeggen dat dit niet kan maar voor mij was daar geen twijfel over mogelijk.
eerste rond 19 weken, tweede en derde rond 14 weken..en nu zwanger van de vierde pas met 24 weken.( placenta ligt voor) voel dit maal ook minder bewegingen
Ik voelde deze derde baby ook al met 10 weken. Helaas groeide mijn buik daarna heel snel en heb ik de kleine daarna niet meer gevoeld. Zit er nu echt elke dag op te 'wachten'. De tweede voelde ik met 15 weken dus vind het nu al lang duren!
Met 14 weken heel af en toe de eerste plopjes. Met 16 weken al een stuk duidelijker en vaker. Sinds een week of 18 elke dag.
Rond 12 weken voelde ik al wat, maar twijfelde ik wat ik voelde. Vanaf 14 weken werd het steeds duidelijker. Placenta achter, dus verklaard enigzins waarom ik het al zo vroeg voel. Met 18 weken de eerste keer vanaf buiten gevoeld. Sinds een week is dit dagelijks, heerlijk gevoel.