Bloedverlies in de 6e week

Discussion in 'Zwangerschap' started by Alexandra1988, Feb 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

Nov 14, 2009
    187
    0
    0
    Nou, phoe, gisteren toch een heftig dagje gehad.
    Al vanaf het 's morgens had ik licht bloedverlies, dat gedurende de ochtend steeds erger werd en waar ook opeens bloedstolsels bij kwamen.

Ik had het 's morgens al de verloskundige gebeld en daar zou ik eigenlijk vandaag om half 11 terecht kunnen voor een echo om te kijken of alles goed was.
    Aangezien het bloedverlies steeds erger werd, nog eens naar de verloskundige gebeld en ik moest 's middags nog langskomen.
    Zij kon zelf geen echo maken, maar mijn huisarts wel, maar zij zag niets meer.

Moesten we eigenlijk wachten tot vandaag, maar mijn man stond erop dat we werden doorverwezen.

Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen, word je behandeld als een hond, want ja, het was inmiddels 16.50 uur en we waren geen spoed geval, dat kregen we als eerste onder de neus gewreven.

Na wat wikken en wegen een echo gehad en godzijdank zagen ze in het ziekenhuis nog wel wat zitten.
    Het hartje klopte nog steeds en was zelfs 5 mm gegroeid :D

Vandaag een beetje rustig aan, heb een vrije dag, was een hele impact toch....

2. Alita

Alita Niet meer actief

pff jeetje meid....ja erg he hoe je behandelt wordt in het zk...spoedgeval waneer en je die wel als je bijna doodgaat?!!!
    Soms vraag ik me af waarom sommige zk personeel hiervoor geleerd hebben als ze helemaal geen zin in je hebben....grrrr kan ik me over opwinden maar ja doe maar rustig aan meid!!!

Hebben ze niet kunnen zien waar de bloeding vandaan kwam?

3. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

Nov 14, 2009
    187
    0
    0
    Nee, dat hebben ze niet kunnen vinden....
    Heb nu gelukkig ook geen bloedverlies meer gehad, maar is toch heftig schrikken.....

Tsja, en dat ik zkh personeel, moest zowiezo naar een ziekenhuis toe waar ik al niet zo over te spreken was, dus was er al bang voor dat ze zo zouden reageren....

Toen ze met een eendenbek keek, was er geen bloed meer te zien zijn ze, nouja, het zal wel...

Ik ben blij dat we toch gewoon naar het ziekenhuis zijn gegaan, mijn man wilde niet tot vandaag in spanning zitten wachten of het wel of niet goed zat....

4. Alita

Alita Niet meer actief

zeker waarom ook niet daar is het zk toch voor!!
    Heb je sex gehad of iets anders inspannends gedaan? Want daar kan het ook van komen....

5. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

Nov 14, 2009
    187
    0
    0
    Nee, had helemaal niets gedaan, daarom vond ik het juist zo eng.
    Was geen contactbloeding...

6. Alita

Alita Niet meer actief

mmm tja dan weet ik het ook niet meestal komen ze er nooit achter trouwens!!!

Zolang je geen krampne hebt is het goed meid....wanneer krijg je weer een echo nu?

7. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

Nov 14, 2009
    187
    0
    0
    26 februari krijg ik weer een echo....

8. Alita

Alita Niet meer actief

pff dat duurt nog lang....

Hoe is het nu?

9. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

Nov 14, 2009
    187
    0
    0
    Ik heb wel nog wat licht bloedverlies gehad, maar dat zal wel van de inwendige echo zijn.
    Daarna weer een contact bloeding gehad haha, zo sukkel je door!
    Had een tampon ongeveer 1,5 uurtje ingedaan om te kijken of het erg veel was en dat viel reuze mee....

Ik was altijd al aan het kijken of ik bloedverlies had en nu me dat gebeurd is heb je toch wel angst hoor, ookal zagen we op de echo het hartje kloppen en is het gegroeid!

Ben blij als we 26 feb. weer een echo hebben en als het dan goed gegroeid is, stelt toch weer gerust....

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja het is ook erg eng hoor ik heb het namelijk ook gehad en je schrikt dan toch!! Ik had dan wel buinverlies en was in het begin, en bij mijn dochter had ik het ook maar je wordt vanzelf onzeker...maar het hartje klopte al dus zit natuurlijk gewoon goed meid!!

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Jeetje meis, wat een spanning. Fijn dat je iig een goed echo gehad hebt. Beter dan dat je het hele weekend in spanning zit te wachten.

Maar snap van de ene kant het zkh ook wel weer. dat je geen spoedgeval bent bedoel ik dan. In jou geval is het natuurlijk heel vervelend, maar er zijn zoveel mensen die zonder ook maar bij de huisarts geweest te zijn naar de spoedeisende hulp rijden voor zoiets doms als een keelpijntje.

Maar snap je goed, denk dat ik hetzelfde had gedaan in jullie geval.

Nou, aftellen naar je volgende echo maar!

12. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

Nov 14, 2009
    187
    0
    0
    De verloskundige had ons doorgestuurd, dus was niet op eigen houtje naar het zkh gegaan....
    Heb tot nu toe geen bloedverlies meer gehad (afkloppen)
    Genieten doe ik zeer zeker :D

13. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Wat fijn dat het nog goed zit! Ga duimen dat het ook goed blijft gaan :)

Wil je nog wel ff zeggen dat je beter geen tampon in kan doen. Dit ivm eventuele infecties .. dan maar gewoon inlegkruisje/maandverband hoor ;)

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Tja, dan vind ik het een heel ander vehaal en moeten ze in het zkh niet zo moeilijk doen. Soms kunne het echte zeikerds zijn ja.

Nou meid, ik duim voor je!

Share This Page