Hai Ik ben dit onderwerp begonnen n.a.v. mijn onzekerheid bij mijn eerste echo. Vandaag tweede echo gehad en hierop was helaas te zien dat het niet goed is gegaan. Hoop dat jullie beebies allemaal goed groeien en geniet van jullie zwangerschap!
Mijn eerste echo had ik met precies 10 weken. De ene beeb was gemeten op 29.2 mm (9 weken 6 dagen) De andere was gemeten op 26.0 mm (9 weken 3 dagen) Ze groeien dus niet even hard. We zullen met de 20 weken echo wel zien of ze elkaar nu een beetje bij kunnen houden! Marian
ik heb vandaag een echo gehad. was om te checken of ik cystes had en toevallig was ik zwanger was dus niet voor de zwangerschap maar het vruchtzakje was 7 mm, precies groot genoeg voor de duur 4wkn en 5 dgn.
Ik heb ook vandaag mijn echo gehad. met 6 wk en 4 dagen is ons kindje 0,77 cm (7,7 mm) Kon het hartje zien kloppen!
MMMM ik zie allerlei maten staan bij 9 weken en nog wat dagen. Ik was precies 9 weken en mijn kleine smurf was 2,7 cm.
Hallo, Ik heb vorige week de eerste echo gehad. Ik was toen 7 weken zwanger volgens meting en volgens mijn eigen berekening 7 weken en 1 dag. Het vruchtje was 0,88 cm. Is dit aan de kleine kant of denk ik dat nu maar als ik verhalen van anderen lees? Groetjes, Fleur
In mijn album zie je een echo van circa 7.5 weken. Ik heb er nu eentje weer instaan van vandaag en nu ben ik circa 10.5 weken en vandaag was het circa 2.8 cm. Ik heb overigens wel een echo van 5 weekjes hier, dat is de echo van mijn mk in juli. Dat was echt inniminie... en werkelijk niets meer te zien dan een stipje.... en ook geen hartaktie. Liefs Onzewonder
Ik krijg pas eind volgende week de eerste echo. Dat is dus pas bij ruim 13 weken. Jullie reacties lezend is dat dus eigenlijk absurd laat.