Eerste echo gehad bij 9 weken 3 dagen, kindje was 2,68 cm overeenkomstig met een termijn van 9 wkn 2 dgn. Tweede echo gehad bij 12 weken 3 dagen, kindje was 7,68 cm! Overeenkomstig met een termijn van 13 weken 1 dag! Nu dacht ik dat ze bij de eerste echo de lijntjes niet helemaal goed hadden staan, misschien dat het verschil daarom zo groot is. Het kind ligt nu dus 5 dagen voor op groei, maar goed kan over een paar weken natuurlijk weer helemaal anders zijn, we wachten af (papa is trouwens wel ruim 2 meter dus wie weet wordt het gewoon een groot kind ). a.s. Maandag, met 13 weken 3 dagen weer een echo ivm mislukte nekplooimeting. Ben benieuwd hoe groot de kleine dan weer is! Groetjes Manou
Ik had vanochtend een vroege echo (ivm eerdere miskramen) en frummel (met kloppend hartje) is gemeten op 6 mm overeenkomstig met 6w3d. Ben dus wat korter zwanger dan ik zelf dacht. Overigens zei de echoscopiste dat het bij deze zwangerschapsduur zo ontzettend lastig meten is! Ik krijg dan ook op 5 maart nog een termijnecho om de exacte duur te bepalen..
Mijn eerst echo was t kindje 23mm dat zou 9wk 1 dag zijn maar ze was er niet zeker van dus mag ik 12 februari terug voor een extra echo t hartje was echt wel heel duidelijk te zien
Met 10 weken en 6 dagen was het vruchtje 4,8 cm. Qua metingen kwam ze elke keer uit op dat ik 11 weken en 4/5/6 dagen zwanger was... Maar uiteindelijk is de uitgerekende datum niet bijgesteld.
Mijn moeder heeft een echo van mij toen ik ongeveer 9 weken was, maar daar is nog echt niet veel op te zien en al helemaal niet te meten. Mijn eigen echo (zie album) is met 11,3 dagen en daar istie 5 cm van kop tot kont. Dus ben wel blij dat ik geen eerdere echo heb gehad, want nu was de verassing zo perfect.
Bij mijn eerste echo was ik 9 weken zwanger, het vruchtje was toen twee en een halve cm groot (klein). Groetjes Senna
ik heb vandaag me echo gehad en het kleintje was 1.5 cm en ben 8 weken . en het belangrijkste het hartje klopte
ik heb vandaag me echo gehad en het kleintje was 1.5 cm en ben 8 weken . en het belangrijkste het hartje klopte @wat fijn mooi he als je dat ziet
1e echo bij bijna 6 weken alleen vruchtzakje te zien vandaag bij 2e echo ong 8 weken, en beeb 1,3 cm super om te zien !
Halo dames. Heb net een echo gehad met 7 weken en 4 dagen hij is 1,2 cm Nu zegt de gynecoloog dat ik waarschijnlijk pas net 7 weken ben omdat het vruchtje nog wat klein is. Hoe kijken jullie hier tegen aan als je vergelijkt met jezelf x
Ik heb vandaag mijn echo gehad, volgens 'het boekje' ben ik nu 8 weken, maar uit de echo blijkt dat ik 7 weken en 4 dagen ben. Mijn kindje was van kop tot kont 1,2 cm (zie album). Dat kan wel kloppen, want ik heb een langere cyclus (en dus eisprong) dan 28 dagen. Heb jij ook een langere cyclus Bull terrier?
Hey appeltje.. Mijn cycles is meestal 28 dagen soms wat langer.. Maar wat raar dan dat de verloskundige tegen mij zei dat ik net 7 weken was ipv 7 wegen en 4 dagen omdat het vruchtje nog maar 1,2 cm was kuzie